{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Xenon/lygtejustering på Mazda 323F 97´ {{forumTopicSubject}}

Hey

Har et problem som jeg vil høre om I kan hjælpe med.

Efter jeg har haft lygterne afmonteret og sat andre pære i pga. syn. Så virker min elektroniske højde justering af lygterne ikke mere inde fra bilen. (problemet er kun i højre side) Er det mon motoren i parabolen af lygten som er stået af? eller løs forbindelse i kablerne?

Et andet problem er at jeg har xenon kit på bilen, og pæren var gået i højre side. Jeg har så købt nogle nye xenon pære ved Dioder.dk. (indtil videre har jeg kun skiftet højre side med deres pære) Når jeg så tænder så tænder den ok, men slukker jeg så og vil tænde igen så tænder den ikke.

Der kommer sådan en klik lyd (måske det man kalder svejselyd) når man prøver at tænde, men lyset tændes ikke.

Så kan jeg vente 15 sekuner og prøve igen og så tænder den som regel. Kan det mon også være derfor lygtejusteringen ikke virker mere??

Jeg har så fået at vide det er en overgang inde i lygten, fra pæren ud i parabolen, men det er jo ret umuligt at se eller gøre noget??? eller skal jeg købe en ny højre lygte?

Har i nogle råd?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xenon/lygtejustering på Mazda 323F 97´
  • #1   9. feb 2007 måske sku du prøve at kigge om tandhjulene i forlygten sider som de skal.

    Det med xenon lyset, alså nogle gange skal balasten "lade op" for at få optimale strøm, nogle gange blinker de osse når du tænder dem. osse nogle gange vær for sig.


Kommentér på:
Xenon/lygtejustering på Mazda 323F 97´

Annonce