Mærkelig koblingspedal 2.0 tdi (bkd) {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg døjer med denne Seat Altea fra 2004 som har fået skiftet svinghjul og kobling komplet og den har fået skiftet slavecylinder/udrykkerleje samt hovedcylinder og alle slanger og pakninger der i mellem. Og den er udluftet efter Seats reperstionshåndbog.
MEN stadig bliver Pedalen lige pludselig blød/underlig og nogle gange bliver den halvt nede... (kobler fint til og fra) men pedalen er underlig...
Oven i det kan jeg mærke at når jeg accelererer, bliver pedalen pumpet hård/normal og når den går i motorbremse bliver den blød/søkker.......
Er der nogen som har oplevet dette før? Og endnu bedre har en løsning?
På forhånd tak
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 15 Emner: 17 Svar: 3.193
Ødet autojusteringsmekanismen på DMF svinghjul/KOBLING ved usymmetrisk sammenspænding under montage ?
Mvh kp
Tilmeldt:
aug 2003
Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.864
jun 2009
Følger: 24 Følgere: 59 Biler: 4 Emner: 15 Svar: 29
jun 2009
Følger: 24 Følgere: 59 Biler: 4 Emner: 15 Svar: 29
jun 2009
Følger: 24 Følgere: 59 Biler: 4 Emner: 15 Svar: 29
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 15 Emner: 17 Svar: 3.193
Hvis tdi=>diesel=>DMF=>sprød mekanisme som ved mo tage kræver spec. sammenpresnibgsværktøj for korrekt posii ering af den automatiske justering mekanisme.
Mvh kp
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 15 Emner: 17 Svar: 3.193
https://www.refako.dk/koblingssaet-luk-repset-dmf-til-seat-altea-altea-5p1-200403-20-tdi-16v-200403-(120017903)-personbil-1-H600%200017%2000006147917903
Mvh kp
jun 2009
Følger: 24 Følgere: 59 Biler: 4 Emner: 15 Svar: 29
Mærkelig koblingspedal 2.0 tdi (bkd)