{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bærearme og støddæmper
  • #1   23. nov 2019 Nej
    Men mange vil sikkert gerne skifte noget der ikke fejler noget, så det bud vil du nok få mange af. ??

• #2   23. nov 2019 Buggi boy
    Lige præcis

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #3   23. nov 2019 Det kommer an på meget..
    Hvis det er en bil der har kørt 200.000km, og en støddæmper giver op, så ville jeg anbefale begge..
    For selv om den anden ser fin ud, så er den blevet blødere med alderen og de tæsk de har været udsat for, så man vil ret ofte kunne mærke det (Har lige gjort det på en kundebil, og de ville kun have den ene, den er MARKANT blødere i passagersiden nu)
    Bærearme osv er der nok nogen der vil påstå at det er smart, men så længe at bøsningerne osv er fine, så ville jeg kun tage en af gangen, og skifte den anden, når den en gang dør

• #4   23. nov 2019 Støddæmpere kan man sagtens argumenter for at skifte par vis, men en bærekugle er hul i hovedet hvis du spørger mig.

Som Buggi skriver, her BG er der nogen som mener at kun det bedste er godt nok, om de så selv efterlever det vil tvivle på.

• #5   23. nov 2019 Der er vi alle så forskellige på hvad vi syns.jeg skifter det der går til på mine biler. Og det eneste jeg skifter i par er bremseskiver bremseklodser/bakker bremsetromler/støddæmper. alt anden på bilen bliver udskiftes enkeltvis som det går i stykker/slid op til det til nye dele.og er det brugte dele jeg har til at lægge der er i orden,Så skifter jeg enkel vis også støddæmpe vis jeg kun har den del der er gået til at lægge.

• #6   23. nov 2019 Da jeg købte min fabia så har jeg skiftet alle dele :).. For jeg kender det alt for godt, hvis man skifter en bærearm så skifter man det andet også om 2 måneder fordi den også dør, også skal bilen spores igen :s
    - hellere skifter alt på engang og betale for en sporing smiley

• #7   23. nov 2019 I_ipek

Ikke fordi man skal starte en diskutioner, men hvad vil du lige spore på en fabia, ud over styrekugler, og dem demonterer man da ikke for at skifte en bærearm..?
    Men måske jeg bare har sovet i timen...

• #8   23. nov 2019 Hej
    Plejer kun at skifte en sok den ene uge, og så den anden sok efterfølgende uge og hvis der er tvivl lader jeg katten sniffe til dem begge og beholder den på, hvor katten springer kortest distance. Ligeledes med støddæmpere, de dårligste står i en spand tyk brugt gearolie et par år så er de så gode som nye.
    MVH KP

• #9   24. nov 2019 Jeg kunne ALDRIG drømme om kun at skifte EN støddæmper, de bevæger sig op og ned mange tusinde gange i timen, så det ville da være totalt tåbeligt kun at skifte en ud, der vil så fra start af være mindst en million stempelslag til forskel, det er jo dårligt arbejde synes jeg.

• #10   24. nov 2019 Tusidne tak for hjælpen alle

Kommentér på:
Bærearme og støddæmper

Annonce