{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.095 visninger | Oprettet:

Taber fart.. {{forumTopicSubject}}

Hej Alle sammen jeg har en Volvo V40 fra 2004 Benzin motor, der har kørt ca 172.000km. Jeg oplever fejlen meget svær at gennem skue min mekaniker har henvist mig til Volvo og høre om de har oplevet fejlen før(har ikke noget at ringe endnu).
Der kan gå dage/uger i mellem, men det jeg oplever er at jeg kan køre hjemme fra og ingen problemer have men lige pludseligt kan jeg få problemer hvor jeg disideret mister fart, når man skifter gear evt op kan man mærke bilen mister hurtigt drivkraft og speederen skal holdes i bund for at komme op i fart, dog mister jeg helt fart til sidste og må ind og holde pause(nogle gange utrolig dårlige steder. Når bilen nu v holder helt stille og jeg stille og rolig vil slippe koblingen så pludseligt knurre det som et helvede fra motoren hvis jeg giver den god gad samtidig for at holde omdrejninger oppe(for ikke at bilen går i stå) kan jeg få bilen kørt lidt frem og kan køre stille og roligt dog hvis man skifter gear op på dette tidspunkt så mister jeg helt farten og kommer til et stop igen. Jeg holder normalt en pause på 20-30minutter og kan så starte bilen igen uden nogen knurren og uden problemer kan bare hjem som om intet var sket
Mvh Christoffer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Taber fart..
Kommentér på:
Taber fart..

Annonce