{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Montering og køb af lambdasonde?
  • #1   5. dec 2019 Du skruer den ud, hvis den ikke brækker når du forsøger, så kører du i thansen og giver dem reg nr på din bil får en ny lambdasonde skruer den nye i, slutter den til - computer på og tjekke om fejlen stadig figurerer evt slette fejlkoder og se om de opstår igen. Eller start med at udlæse fejlkoder så du ikke spilder unødige penge. Men som du skriver har du ikke vild meget forstand på dette, så at skifte den pga noget sælger siger er ikke sikkert det er der problemet ligger.

  • #2   5. dec 2019 Jeg aner heller ikke hvordan jeg læser og fejlkoder, som sagt har ikke meget viden om sådan nogle ting. Det er bare hvis jeg selv kan skrue den lambdasonde i ville det være åndssvagt og gå til mekaniker

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.866
    #3   5. dec 2019 Det er næsten med garanti ikke pga lambdasonde at motorlampe lyser, det har han bare sagt for at få solgt bilen. Den skal på værksted og have læst fejl ud først, ellers skifter du bare dele i blinde.

  • #5   5. dec 2019 os være katalysator der død

  • #6   5. dec 2019 Sjældent det reelt er lambda..
    satme ik skarpt at købe em bil når du ikke har fået undersøgt bare lidt nærmere om den..
    Kør på værksted og betal..,
    I stedet for at skifte dele du ikke har forstand på at teste og ej heller ved hvor sidder ..


  • #7   5. dec 2019 Har kørt den på værksted nu. Og ja ved da godt jeg nok skulle have forlangt at han fik det lavet først (:

Kommentér på:
Montering og køb af lambdasonde?

Annonce