{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

BlackVue DR750S Parking mode strøm {{forumTopicSubject}}

Hey folkens, har et spørgsmål om hvad der bedst kan svare sig.

Engang i næste uge installer jeg sådan et fint dashcam "både for og bag" Men da jeg er interesseret i at bruge parking mode, så tænker jeg lidt hvad i gør med strøm ? Forstiller mig ikke det bruger meget strøm, men noget må de jo bruge, og da bilen af og til engang imellem får lov til at stå en hel weekend, så ville det da være rart at kunne starte bilen mandag morgen! smiley Så har kigget på lidt forskelligt

Har kigget på denne "dog kun 12 timers levetid"
https://www.elgiganten.dk/product/foto-video/kameratilbehor/kamerabatteri/24933/blackvue-power-magic-b-112-batteri

også har jeg haft denne i kikkerten:
https://www.teknikproffset.dk/Bil/Bil-lyd-multimedia/Kameraer-Action-kameraer-og-tilbehr/Tilbehr/BLACKVUE-Power-Magic-Pro-Hardwiring-til-Parking-Mode.htm?sClickID=GoogleShopping-38&gclid=CjwKCAiAuK3vBRBOEiwA1IMhukn_sX84XozVdnEGZBESldmW2ZwwCmKzWluDY_xUb-gcwiVa9OeCtBoCAsAQAvD_BwE

Også har jeg tænkt om det virkeligt måske hellere ikke betale sig at smide pengene efter et ordentligt batteri som dette:
https://www.batteribyen.dk/optima-red-top-12v-50ah-startbatteri-802-250?gclid=CjwKCAiAuK3vBRBOEiwA1IMhuh9DXNP0z_GTzWL3rf1LoiFVTCwy1h055_N7CZupCzISnROQL7sUkRoCKz4QAvD_BwE

Sidste nævnte, som jeg forstår på de batterier så skulle de kunne levere strøm længere tid end et almindeligt batteri ? Tager jeg fejl ? smiley

Hvad gør i, som kører rundt med det ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BlackVue DR750S Parking mode strøm
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #1   7. dec 2019 Jeg havde mit tilsluttet til bilens batteri i 3+dage uden opstart af bilen,, og havde aldrig problemer med at starte igen smiley

    Kan sige det på denne måde, du løber hurtigere tør for plads (128gb) end du gør for strømmen..

    Til den nye bil, har jeg dog købt sådan et magic kit, da jeg ikke gad trække ny ledning til nyt cigaretstik


  • #2   7. dec 2019 Jeg har Blackvue 900 2 ch i, og så Blackvue Power magic pro.
    Så går den selv i parking mode, og den kan stå i uendelig tid. Den lukker selv ned, mens der stadig er strøm nok til st starte bilen. Min står tit flere dage uden at blive brugt.
    Og som #1 skriver, så er et lidt større kort nødvendigt, men pyha nogen priser blackvue har på det...


  • #3   7. dec 2019 Tak for svar gutter, så faktisk burde jeg kunne klare mig alene på mit batteri? Også for en sikkerhedsskyld have sådan en power magic pro, for det er da noget billigere end alt andet smiley

  • #4   7. dec 2019 min LG kamera lukker selv ned når den føler lav batterispænding, dette kan jeg selv indstille i kameraet.. mener jeg har stillet min på 11,7 volt så lukker den ned...

  • #5   7. dec 2019 Henning, hvor længe filmer den så i parking mode ?

  • #6   7. dec 2019 Må være dig svar skyldig der.. har ikke min til at optage så længe efter jeg har parkeret.. tror det er en time så vidt jeg husker, så lukker kamera ned og kun kollisions sensor er aktiv.. så den starter kun op hvis bilen bliver påkørt eller nogen sparker til den...

  • Kim M
    Kim M Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Biler: 2 Svar: 16
    #7   7. dec 2019 Hvis du vil bruge et ekstra batteri, vil jeg forslå, du kigger på Blackvue b124x batteri i stedetfor. Det koster 200,- mere. Men det holder op til 24 timer samt kan det udbygges med flere batteriet. Bruger det i min bil. Startede med og bruge Magic pro. Men havde ikke gode oplevelser med det. Det slukkede hurtigt for kameraet efterfølgende. Så bruger udelukkende batterier idag.

  • #8   8. dec 2019 Tak for forslaget kim smiley Må have opladet min jumpstarter, også må jeg se hvor slemt det står til når jeg får smidt det i bilen! smiley

  • #9   11. dec 2019 Jeg benytter Power Magic Pro sammen med mit DR650S-2ch, samt en tilkoblet 4G router.
    Jeg kan som regel bruger parkeringmode i de 72 timer jeg har sat den til, før den skal lukke for strømmen. (eller hvis den kommer under 11,*V )

    Jeg har valgt at forlænge den kontakt, hvor man kan slå parkeringmode til og fra, så jeg slå parkeringmode til på PMP nemt, når der er behov for det.


Kommentér på:
BlackVue DR750S Parking mode strøm

Annonce