{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xenon eller Led
  • #1   19. dec 2019 et kvalitets xenon kit i 4300K ville nok være det bedste lys mæssigt

  • #2   19. dec 2019 Jeg havde både Xenon og LED på min Omega MV6. Og det var klart det bedste lys billede med LED'en. Den tråd som sidder på Xenon pæren gav en skygge i feltet. Og har også LED på både nær og Langlyset på min Vectra. C.

  • #3   19. dec 2019 # hvilke led og xenon kørte du med?
    Er ude efter godt kraftigt lys i nærlyset. Og at de lyser langt


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #4   19. dec 2019 Philips har lavet en fornuftig LED pære..
    De der billige kina pære skal du være heldig at finde en som kan noget godt


  • #5   19. dec 2019 #4 jo men de koster også kassen. Er ude efter en løsning til fornuftige penge

  • #6   19. dec 2019 Alle biler er født med godt lys. Så måske forlygterne burde skiftes ud?
    Uorginalt er noget pis for alt og alle omkring dig...


  • #7   19. dec 2019 Skarp lys er nemt nok, men langt. Og med nærlys, så blænder du, og det bare træls,, ligesom samtlige nissan quashqai med deres xenon/led lort, blænder af h til.

    Har faktisk monteret på en kundebil i tirsdag, philips led h7 kit, koster vel 6-700kr og gav godt skarp lys, med korrekt lysbillede....

    Og så karma.
    Idag kom en anden kunde ind, med samme dyre philips led h7 pærer, 8mdr gl, og de var defekte i den ene kreds, begge to.

    Så google, og præv dig frem..selv overvejer jeg noget ebay kina led.
    Har haft xenon kits, de er bare så bøvlede og montere, fylder mere... Og led er gode idag, kontra for 3 år siden.


  • #8   19. dec 2019 Til trådstarter: Det lyder som om at du vil have det bedste, uden at betale for det. Hvis du vil montere uoriginalt og ulovligt lys på din bil, så gør dig selv og os andre den tjeneste at købe noget ordentligt smiley

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #9   19. dec 2019 #5
    Ja de er ikke billige, men hvis du køber det første og bedste du finder fra kina land, så ender du med 99% sikkerhed med pære der er til at lukke op og skide i..
    En LED pære er ikke bare en pære, der ligger meget bagved, som skal have de rette vinkler og udvikling, for at virke nogenlunde i parabol lygter, hvilket philips har fundet ud af smiley

    Enten køber du noget godt fra start, eller holder du dig til noget org, og finder ud af hvorfor dine org lygter ikke lyser ordenligt med halogen..
    Lygter kan også blive slidt med tiden, selv om det lyder underligt


  • #10   19. dec 2019 Du kunne jo starte med at måle spændingen ved dine lamper med begge voltmeterets ledninger tilsluttet direkte i lampestikket og selvfølgelig med lyset tændt
    Der bør være minimum 12.8 volt og ønskeligt 13.4 volt
    Med motoren i gang alt andet kræver montering af relæer og nye kraftigere ledninger


  • #11   20. dec 2019 Kan let være dine Reflector der er brændt af hvis den har DE linser.
    Bedste løsning er et sæt gode osram pære (bare de almenlige fra thansen) og så et sæt fjernlys lygter til efter montering


  • #12   20. dec 2019 Philips LED pærer er meget gode - bare hold dig fra wish lys hehe

  • #13   20. dec 2019 Er kun om det er led eller om det er xenon der giver det bedste lys jeg efterlyser. Lygter og forbindelser fejler ikke noget.

  • #14   20. dec 2019 Har en bimmer født med orig xenon, og en næsten ny mercer med led - ærligt, jeg kan sgu ik sige om den ene bil lyser bedre end den anden. Det var bare sådan bilerne er, det gør ingen forskel i min verden..

  • Per K
    Per K Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 1 Svar: 12
    #15   25. dec 2019 Philips extreme, almindelige pærer, var bedst i test for et års tid siden, de gav Ca. 30 % mere lys end normale standard pærer, og så er de lovlige. Alle jer fuskere der monterer noget lortelys er kun til gene for alle andre, så hold dig venligst til en løsninger er lovlig, eller lad bilen stå når det er mørkt.

  • #16   25. dec 2019 Per.k. Gir dig tildels ret, men der er sku mange fabriksmonterede led/xenon lys der blænder også, selv ved korrekt justering,,,,samtlge nissan quaahkai f.eks

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #17   25. dec 2019 Johan
    Og dem der starter med Merc og gerne kører rundt med taxi skilte smiley


Kommentér på:
Xenon eller Led

Annonce