{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Diagnose og programmering - Peugeot {{forumTopicSubject}}

Hej
Leder efter et programmering og diagnose værktøj til Peugeot (hobby brug)

Har kigget lidt på noget der hedder Lexia 3 pp2000 nogle der har erfaring med det? Der findes umildbart ret mange versioner har kigget på den fra proautotools men synes tekst virker lidt google translate fra eBay smiley

Nogle der har erfaringer de vil dele ? smiley

Skal helst kunne køre på Windows 10 og gerne dansk sprog

Godt nytår smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diagnose og programmering - Peugeot
  • #1   2. jan 2020 Jeg har lexia 3 og pp2000, hvis du er ude i noget der er billigt, er det sikkert kopivarer. Mit er fra ebay, og selvom der er mærkat på interface osv kan du se i software CD der medfølger at det er noget cracket, jeg har bøvlet med installation men det kører nu, har dog ingen psa biler mere. Det er nemt og enkelt at arbejde med og du kan en hel del.

• #2   2. jan 2020 Kan de billig fra eBay også programmere ?
    Hvad Windows version køre du ?

• Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

Følgere: 6 Emner: 16 Svar: 1.327
    #3   2. jan 2020 #2
    Ja de kan så, men du kan ikke programmere biler fra 2016 og frem, og det er ligegyldig om du betaler lidt eller meget for udstyret.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #4   2. jan 2020 Hopper lige ind, da jeg også selv kigger, og mener at priserne variere en god del!
    Fx denne https://www.ebay.de/itm/323963946136?ul_noapp=true
    Kan så finde en med samme billeder og nærmest samme tekst, eneste forskel er at der ikke står "Programming" i den tekst der, hvilket der gør i den dyrere (x3 pris ca)

Så nu kan jeg vidst spørge fra os begge, vil denne model kunne kode ting på pug/cit optil 2015/16 (Lige dem der sælger den der, forstår ikke at svare på spørgsmålet nemlig)

• Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

Følgere: 6 Emner: 16 Svar: 1.327
    #5   2. jan 2020 Ja de kan alle sammen programmere biler til og med 2015 plus nogle få modeller fra 2016
    Men interfacet skal være REV C

Der er nogle af de ældre 307er og C5er, hvor der kan være lidt problemer med at få forbindelse.

• #6   2. jan 2020 Rev c er det bedste interface, og man kan kode det meste, hvis startspærre kræver det stadig login.
    Syns det er træls program og bruge, men det er fransk, så nok derfor.

Kommentér på:
Diagnose og programmering - Peugeot

Annonce