{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Køb af tester {{forumTopicSubject}}

Hej alle, jeg har købt mig en bmw e61 525d, samtidig købte jeg denne tester https://nic-tec.com/auto-tester/icarsoft/icarsoft-eu-pro/

Og det her er bare inden jeg ringer over og snakker med dem, men jeg får det til at jeg kan teste alt på min bil og udlæse fejl, men de eneste mærker jeg får frem er Mercedes og Mini, forstår jeg teksten forkert eller burde den ikke virke på min BMW?

Og intet ondt ment overfor firmaet, ville bare dobbelt tjekke inden jeg brokkede mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af tester
  • #1   13. jan 2020 Du har ret. Se den video der ligger i linket, han tester på en bmw og der virker den så smiley

    Er det en Mercedes du har tilsluttet den? Måske er det noget automatisk den finder ud af hvilken bil det er og derfor har du kun mercedes og mini som valg mulighed? Fordi i videoen har han kun bmw hvis du tjekker


  • #2   13. jan 2020 Der er min bmw den er på, jeg må ringe over og høre om der er noget jeg gør forkert måske smiley

    Men tak det er så pinligt at ringe hvis man har misforstået teksten smiley


  • #3   13. jan 2020 Der er ikke noget pinligt ved det. Det er pinligt ikke at spørg smiley har du læst brugsanvisning? Jeg kan se den kan også opdateres måske skulle du prøve det også

  • #4   18. jan 2020 Jeg skrev til ham, og vi fandt ud af at det var den forkerte tester de havde sendt, han undskyldte og sendte en ny med det samme, så fed service derfra!

Kommentér på:
Køb af tester

Annonce