Montering af apple carplay {{forumTopicSubject}}
Godmorgen.
Jeg vil med tiden gerne ha installeret apple carplay i min bil. Men findes der nogle fimaer som kan montere det for mig?
Godmorgen.
Jeg vil med tiden gerne ha installeret apple carplay i min bil. Men findes der nogle fimaer som kan montere det for mig?
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
apr 2018
Følger: 2 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 1.431
Hvad bil drejer det sig om??
Er det en radio med Apple carplay indbygget der skal låses op??
Er det indkøb og installering af helt ny radio med Apple carplay??
nov 2007
Følger: 115 Følgere: 107 Biler: 4 Emner: 62 Svar: 499
Det er en Peugeot 207, fra 2008
Så det bliver en helt ny installering
apr 2018
Følger: 2 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 1.431
du skal som udgangspunkt have taget den gamle radio ud, fjernet din 1-din ramme, indsat ny 2-din ramme og indsat den nye radio
derudover skal der nok trækkes kabler til mikrofon hvis du vil anvende anlæg som håndfri løsning også
alt efter hvilken radio du vælger, så regn med 5000-10.000 kr for installation af helt ny radio med apple carplay
du kan prøve cody her fra siden, og høre om han kan komme med et tilbud. Alternativt så kig ved de lokale forhandlere af autoudstyr
https://www.bilgalleri.dk/bruger/231588-cody__
hvis du selv har mod på det, så sælges der til tider en ramme og anlæg for 1500-2000 kr, måske du har en bekendt der kan hjælpe med installationen
er det fordi du vil kunne se maps og den slags, eller bare for at få lyden fra telefon til radio?? For så kunne alternativet måske være bare at anvende et kabel, også få sat telefonen i en holder og se kort direkte på dens skærm
nov 2007
Følger: 115 Følgere: 107 Biler: 4 Emner: 62 Svar: 499
Montering af apple carplay