{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Grundstille med delphi {{forumTopicSubject}}

Hej. Står med et problem med min Passat 3c 1.9 TDI den giver mig fejlkoder 00778 hele tiden med no basic settings steering angle sensor g85. Har delphi tester men kan ikke lige se hvordan. Jeg evnt grundstiller den med en delphi ?? Har ikke lige råd til at smide 3-4000 efter vcds. Nogen der har et godt råd ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grundstille med delphi
  • #1   23. jan 2020 Kør til en der har VCDS? Koster nok ikke mere end et par hundrede kr, og der er vist stadig et kort på vagcars over hvem der har VCDS smiley
    Jeg ved ikke om din tester kan nulstille det smiley


  • #2   23. jan 2020 Vis du ikke kan vælge styretøj på din Delphi. Så prøv at gå ind på abs og vælg knappen tik tak og se om du ikke kan vælge en grundjustering af styre vinkel sensor der. Men ellers under styretøj vis du kan vælge det og så også tik tak knappen.

  • #3   23. jan 2020 Får en skærm frem når jeg trykker initialisering af styrevinkelsensor med tre linie der står tilpasning. Nedenunder den står der styrevinkelsensor og neden under igen står der ikke i orden. Og så er der en rød cirkel der drejer i højre hjørne øverst men ved ikke om den så skal blive stående og arbejde eller om den er færdig og ikke kan

  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

    Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.331
    #4   23. jan 2020 Prøv at starte bilen, styr lige ud, drej til venstre med en hastighed på en kvart omgang pr sekund indtil du når fuld stop, hold den der i 3 sekunder eller til du høre et bip, styr så ligeud igen, drej så til højre ved at bruge samme fremgangsmåde, styr ligeud igen.

    Det er fremgangsmåden på VAG, normalt bruger man fremgangsmåden med tester, det er muligt at det kan gøres uden tester.


  • #5   23. jan 2020 Daniel. Det har jeg lige prøvet men der sker intet hverken bip eller noget

  • #6   23. jan 2020 Kig under abs eller servostyring. Der kan du grundindstille den

  • #7   23. jan 2020 Nikolaj. Har prøvet men det hjælper ikke den gør ikke rigtigt noget

Kommentér på:
Grundstille med delphi

Annonce