{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.856 visninger | Oprettet:

Jonas B
Jonas B
Tilmeldt:
21. jan 2019
Følger: 9 Emner: 4 Svar: 18

Rust i undervogn {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Jeg har i går været ude og prøve en Ford Focus 2010/2011!
Den stod super flot og med få kilometer i bagagen og jeg kan derfor have glæde af den i mange år..
Der var intet rust i døre, bagklap eller lignende, men jeg har vedhæftet et billede, da jeg ikke aner noget om biler og er interesseret i om dette er fatalt rust eller helt almindeligt?
De andre brugte biler jeg har kigget på er "angrebet" mere end denne, men skal bare sikre mig at i ikke mener det er katastrofalt...
(Den er nysynet i foregårs uden anmærkninger)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rust i undervogn
  • Jonas B
    Jonas B Tilmeldt:
    jan 2019

    Følger: 9 Emner: 4 Svar: 18
    #1   25. jan 2020

    profilbillede
  • Jonas B
    Jonas B Tilmeldt:
    jan 2019

    Følger: 9 Emner: 4 Svar: 18
    #2   25. jan 2020

    profilbillede
  • #4   25. jan 2020 Få bilen gennemgået på uafhængigt værksted inden du køber..
    Der er lidt rust som er alm og sidder på udsatte dele.. som er uden betydning de næste par år. Ellers få den uV beh ved køb..


  • #5   25. jan 2020 Det er helt almindeligt for biler der aldrig har fået undervognsbehandling

    Og det er ikke noget du skal bekymre dig om, det er overflade rust på kraftig metal. Der går mange år før det bliver et problem


  • #6   25. jan 2020 Som allerede skrevet: Det er alm for en bil der ikke har fået behandling. Sender man den til behandling nu, så vil det have minimal effekt. Den nedre bærearm er langsomt på vej væk men den kan man bare købe som en reservedel til relativt billige penge.

    Hvis du ikke rør en finger ser det rigtig rigtig grimt ud om 5-10 år.


  • Jonas B
    Jonas B Tilmeldt:
    jan 2019

    Følger: 9 Emner: 4 Svar: 18
    #7   25. jan 2020 Hej folkens smiley
    Mange tak for jeres input.

    Det er en reserve bil, som jeg kun forventer at have i 4-5 år, så det lyder til at jeg er rimelig clear, hvad dette angår smiley

    Resten er helt perfekt da den er passer med rust/lak garanti fra producentens side så jeg må hellere få skejserne op ad lommen i morgen smiley


  • #8   25. jan 2020 Som alle siger det normalt ved en bil der er ca 10 år gammel. Det overflade rust vil der være på biler der ikke er bleven undervogn behandlet. Og du burde kunne køre en del år før noget af det tære igennem. Så det skal du forventet at de har i de årgange, medmindre du finder en der er bleven undervogn behandlet da den var helt ny og så hvert 2 til 3 år fast der efter.

  • #9   25. jan 2020 Min fabia fra 03 ser bedre ud end det der smiley

  • #10   25. jan 2020 Hej
    Hold dig langt fra den.
    Tydelig tegn på manglende dyt omsorg generel.
    Kig efter en anden
    MVHKP


  • Jonas B
    Jonas B Tilmeldt:
    jan 2019

    Følger: 9 Emner: 4 Svar: 18
    #11   26. jan 2020 Det er kun i bagvognen den ser sådan ud , for resten af bilen er rigtig pæn og ellers står den som en næsten fejlfri bil..
    Så ligefrem at sige den ikke er passet på, ud fra de 3 billeder, er måske liiige at stramme den? smiley


  • #12   26. jan 2020 Hej Så er dem jo så hpdy som din uden anmærkninger og forbehold. Mvh kp

  • Jonas B
    Jonas B Tilmeldt:
    jan 2019

    Følger: 9 Emner: 4 Svar: 18
    #13   26. jan 2020 #12 Jeg er ikke sikker på jeg forstår hvad du mener?

Kommentér på:
Rust i undervogn

Annonce