{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.536 visninger | Oprettet:

Vw passat melder fejl på gløderør og dyse {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Min Passat 2,0 Tdi fra 2007 driller en del smiley

- Den køre og starter egentlig som den skal.
- Motorlampen tænder efter 5-6 dage gentagene gang
- Min tester melder fejl på gløderør - alle 4 gløderør er skiftet 2 gange på under 1 måned. Men motorlampen lyser igen og melder fejl på gløderør

- Jeg har haft den forbi Autoriseret VW hvor de sat deres tester på, hvor samtlige gløderør, 1 dyse og ledningsnettet skulle skiftes. Dette ville koste 14.000 kr.
Følgende fejlkoder kom de frem til:
*p1270 - ventil til pumpe/dyse, cylinder 4 reguleringsgrænse overskredet kortslutning til plus
*p0672 - Gløderør, cylinder 2 Elektrisk fejl i strømkreds kortslutning til plus

- regningen på 14.000 lød dyrt, så min mekaniker fik lov til at udskifte de dele som VW har sagt. Vi købte endnu engang 4 nye gløderør fra Bosch, Ledningsnet fra Bosch, samt en brugt dyse til cylinder 4 hos ophuggeren, og nulstillet fejlen.

- Præcis 5-6 dage efter dette, lyser motoren igen!

Er der noget vi overser ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vw passat melder fejl på gløderør og dyse
  • #2   25. jan 2020 har i overhovedet målt om der kommer strøm til glødrørene? hvad med gløderelæet ? siden det nu er alle 4 rør den er gal med?

    når det så er sagt, så har ledningsnettet det med at blive dårligt nede omkring starteren, der hvor det sidder omkring den plastic holder smiley


  • #3   25. jan 2020 - De første 2 gange meldt den fejl på gløderør til cylinder 2. Men vi skiftet alle for at være på den sikre side,

    - Denne gang har den meldt fejl på samtlige gløderør
    - Ledningsnettet er jo helt ny, så den burde ikke og blive dårlig allerede ?



  • #4   25. jan 2020 Hvad med gløderør relæet er det ok?. Og hoved sikringen til dem er ok også?. melder den stadig også fejl på den dyse i nu? Eller er den i orden?

Kommentér på:
Vw passat melder fejl på gløderør og dyse

Annonce