{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw x5 3,0
  • #1   25. jan 2020 Et godt bud er luft

  • #2   25. jan 2020 hvor mange omdrejninger har motor under start.
    opnår den ikke nok, åbner den ikke for dyserne


  • #3   25. jan 2020 uhh den må jeg lige tjekke op på i morgen


  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 305
    #4   25. jan 2020 Hej, jeg skal ikke opfordre til noget forkert da det sikkert er delte meninger. Men jeg har lige skiftet flammeskiver på en mercedes commonrail, og den ville bare ikke starte efterfølgende. Så istedet for at køre på starter til den blev varm, så fik den en milli sekund spray fra bremserens direkte ind i indsugningen. Så kom den- altså bare lige pift.

  • #5   25. jan 2020 Hejsa brian det ved jeg er prøvet og der køre motoren også men lige så snart vi stopper så slukker den og den er total lige glad med om man giver gas eller hvad man gør

  • #6   26. jan 2020 Har idag prøvet både lidt diesel start uden held og udluftet... Også har jeg lavet en frisk udlæsning med teater

    profilbillede
  • #7   28. jan 2020 Så er der blevet skiftet føler på dieselpump...

    Sidder dog tilbage med fejl 3505 og vil stadigvæk ikke starte


  • #8   7. feb 2020 Så er der skiftet..

    Krumtapsføler
    Højtryksventil
    Gløderør
    Højtryks føler i dyssebro
    Og alle sikringer er tjekket



    Og den er stadig helt død



    profilbillede
  • #9   7. feb 2020 Hvis railtryk er under 80bar vil den ikke starte.
    Tjek returmængden på dine dyser.

    Gør dig selv en tjeneste og brug BMW's program ISTA istedet for delphi, som ikke er skræddersyet til BMW.
    ISTA gør livet 100% gange nemmere for dig. (bla. fordi den selv går ind og tester/køre/tænder/slukker komponenterne for dig. og forklare dig meget detaljeret hvad du skal gøre i en i given situation)

    Har selv skaffet ISTA herfra: https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=5763293

    Hvis din bil er en E serie skal du bruge et D-can kabel.. hvis den er nyre skal du bruge et Enet kabel. De koster ingen penge på ebay.


  • #10   7. feb 2020 Det er iøvrigt en kendt fejl, at alle gløderør går...
    MEN det har ingen betydening for om motoren kan starte og køre

    har kørt med den samme gløderørs fejl over 100k km.


  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    sep 2018

    Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 528
    #11   8. feb 2020 Hvis der er luft i systemet, vil der stadig kunne komme diesel ud, men trykket bliver er højt nok, prøv at sætte en bremseudlufter på returslange til tank der skulle gerne være en samling i motor rum i højre side, sug et par liter igen, du kan godt suge en del diesel ud før der kommer luft med ud.

Kommentér på:
Bmw x5 3,0

Annonce