{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Zafira B 1.9 CDTI startproblem {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har den her Opel som ikke starter. Indtil dette har der ikke været lagret nogen fejlkoder, tjekkede alt igennem med min Delphi tester i sidste uge.
Da jeg ville starte den, sker der det at startmotoren ikke roterer, lyset i panelet mellem sæderne går ned i styrke, jeg har også bemærket den ikke starter forvarmning, jeg kan heller ikke etablere kontakt til min tester.
Batteriet er fuld opladet, og testet ok.
Jeg tænkte selv bundstykke, adskilte så det hele uden at komme det nærmere, læste om en del mange forvirrende foreslag på nettet, men der må være en måde at finde fejlen uden bare at udskifte i blinde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Zafira B 1.9 CDTI startproblem
  • #1   10. feb 2020 din stater,måske.

• #2   10. feb 2020 Hmm, logisk tænkning, men nej, starteren kører når jeg sætter en ledning mellem 30 og 87 i det gule relæ i forreste relækasse. Jeg har været temmelig meget igennem med bilen og kender egentligt efterhånden systemet ret godt. Jeg håber lige på, en eller anden Opel guru lige kom forbi og skrev noget i retningen , "det er din dobbelte mellemgasfordeler" jeg bestiller så sådan en og problemet er fikset smiley smiley

• #3   10. feb 2020 Får du plus på klemme 50 på starteren ???
    Hvis ikke koster det en ny motorstyring !

• #4   10. feb 2020 Det har jeg ikke målet, vil lige tjekke det af.

Kommentér på:
Zafira B 1.9 CDTI startproblem

Annonce