{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

Coolant! advarsel + motorlampe på W211 E320 {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, da jeg stod op om morgenen og startede min bil så gav den advarsel som sagde ''Coolant! Visit workshop'' også lyser motorlampen også. jeg tjekkede kølevæsken (kold motor self.) og der manglede den en smule som jeg selfølgelig har fået fyldt op. hvad kan det være? er det noget nogen har haft samme problem med?
Det er en Mercedes E320 W211'er


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Coolant! advarsel + motorlampe på W211 E320
  • #2   21. feb 2020 Ja eller bare en utæt køler kølerprop eller slange rør eller noget i den stil. det behøver ikke være en dårlig toppakning eller flækket topstykke. men få det som sagt tjekket det ud på et værksted,hvor de kan trykprøver og tjekke systemet igennem for utætheder.

  • #4   21. feb 2020 jeg ville ikke sige den har decideret brugt kølevæske. har ikke fyldt kølevæske på den før, og jeg ved min onkel købte bilen for et par måneder siden og tror ikke han har fyldt. det var også meget lidt den manglede. jeg får den tjekket en gang i næste uge smiley

  • #6   21. feb 2020 få den udlæst med tester for det med motor lampen lyser.kan være noget helt anden der er galt,det ikke til at vide hvad før den har fået tester på. men det anden var pga af lavt køler vand i beholderen den gør det.

  • #7   21. feb 2020 noget er utæt et sted, måske termostaten. Få den tjekket af din mekaniker

  • #8   23. feb 2020 Tak Anders det kunne være det jo smiley men jeg får den smidt på tester osv. her engang i ugen. Håber ikke det en dyr omgang ????

Kommentér på:
Coolant! advarsel + motorlampe på W211 E320

Annonce