{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

lader ikke {{forumTopicSubject}}

Hej håber i kan hjælpe her inde jeg har en ford mondeo mk3 2.0 tdci fra 2005 her til morgen begyndte ladelampe og lyse så jeg målte den og den ladede ikke som den skulle så jeg monterede en ny generator men den lader stadig ikke håber der er nogen der kan hjælpe mig med hvad det ellers kan være pft.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lader ikke
  • #2   21. feb 2020 Har du tjekke alle ledninger til og fra generatoren er i orden. evt tjekke der ikke er røgen en sikring et sted?. vis alt er ok kan det også være fejl på den nye generator,det har jeg selv prøvet flere gange som er rigtig træls.

  • #3   21. feb 2020 Jeg læste et sted at vis der ikke er noget strøm på batteri kan den ikke gi signal til generator at den skal lade kan det passe


  • #4   21. feb 2020 Har du evt tjekket stel forbindelse mellem motor og karosseri

  • #5   21. feb 2020 Kan det måske være batteriet det er "klappet sammen"?

  • #6   21. feb 2020 #3
    hvis lade lampen lyser, så får generator.strøm nok, til at den skal begynde og lade.

    kontroller stel mellem motor og batteri
    samt.stel til generator.
    og mellem batteri og karosseri


  • #7   21. feb 2020 Jeg oplevede noget lign. med min gamle Clio. Ladelampen begyndte at lyse, men ladespændingen målt over batteripolerne var indenfor spec.
    Det var det lille stik, med forbindelse til måling af ladespænding på generatoren, hvor plastikken var knækket så stikket kunne hoppe ud. Et par strips på stikket løste det problem.


  • #8   22. feb 2020 Prøv lige at mål ved din kl 30 på generatoren, og direkte på stel der hvor den er monteret. Hvis den fint lader der, så kan du udelukke generatoren. Tænder din ladelampe ved tænding? Hvis ikke den gør, vil den heller ikke lade.

    Hvis begge dele er som de skal være, så må du kontrollere kabler og/eller dit batteri.


Kommentér på:
lader ikke

Annonce