{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.416 visninger | Oprettet:

Mazda 6 {{forumTopicSubject}}

Mazda 6 2,2 diesel fra 2010 er begyndt med at alle viserne går op og ned når jeg sætter tænding på plus at lamper til diverse lyser men de går ud når man har kørt lidt men den gør det hver gang man sætter tænding til og centrallås virker heller ikke mere over fjernbetjeningen.
Håber at der er nogen derude der har et godt råd.

Mvh Thomas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mazda 6
  • #2   1. mar 2020 Ok det det skete efter at jeg pillede min radio ud
    Og der ikke sprunget nogen sikringer.
    Jeg vil prøve at kontrollere det du siger alle kneb gælder lige nu.
    Tak for svar


  • #3   2. mar 2020 Hvis du har den gamle radio stadig væk og ikke klippede i bilens ledningsnet, er det bedste vel at sætte den tilbage og se om problemet forsvinder.
    Forsvinder det ved du at det har noget med radio eller evt ledninger bag radio. F.eks. kan du have klemt nogle ledninger med den nye radio.


  • #4   2. mar 2020 Hej jeg har prøvet at sætte den gamle radio i igen med de originale stik i igen.
    Det ser ikke ud til at der er klemt og der er ikke klippet o noget men det virker stadig ikke kabine lyset virker heller ev ev
    Men tak for svar.


  • #5   2. mar 2020 Fik du tjekket at du ikke har haft klemt ledninger, så kobberet er synligt og kan ramme stel/plus eller lign.
    Jeg er desværre ikke super stærk i el på biler, i min verden er det meget trial and error.
    Det ligner meget de problemer folk har når ledningerne til bagsmækken er blevet slidt i stykker og derfor ligger og kontakter enten stel eller hinanden.
    Håber du finder det. Ellers er det nok en auto elektrikker du skal have gang i.


  • #6   2. mar 2020 Jeg tror måske at det kan være hovedsikring ude i motorrummet ved de andre sikringer jeg døjer med at se om den er sprunget da det er sådan en model med glas / plastik foran

  • #7   2. mar 2020 Kan det mån passe at det kan være den

Kommentér på:
Mazda 6

Annonce