{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.676 visninger | Oprettet:

Aircon virker ikke rigtigt {{forumTopicSubject}}

Har en Mazda 6 fra 09. Min klima virker a h til. Ac kompressoren tænder og slukker som den skal. Der er den rette mængde væske på. Er nyt pollenfilter. Men den afdugger så godt som ikke. Og køler meget dårligt. Hele sommeren havde jeg den til at stå til at købe Max hele tiden uden der blev koldt i kabinen. Er der nogen der kan hjælpe mig i rette retning?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aircon virker ikke rigtigt
  • #1   9. mar 2020 Hvis den ikke køler i kabinen er der da noget riv-ravruskende galt. Kompressoren kører, skriver du. Men komprimerer den som den skal? Hvis den bare kører og kører hjælper det ikke en hujende fis.
    Med et ir-termometer bør du kunne måle direkte temperaturfald. Kan du komme til rørog slanger i motorrummet, kan du jo prøve at mærke/se på dem, om nogen af dem iser til?
    Noget tyder i hvert fald på, at der ikke kommer køling ud af anstrengelserne?

• #2   9. mar 2020 Monometre på og kontroller tryk på lav og højtryk for korrekte værdier - det er det eneste der siger noget om airkon anlæg !

• #3   10. mar 2020 os tjek at blæseren til kondensor køre

• #5   11. mar 2020 Blæseren kører.
    Når kompressoren kører står lavtryk på lige over 2 bar og går ned på ca 1 bar. Højtryk står på ca 7 bar og går op på ca 9 bar.

• #6   12. mar 2020 Tryk for lave både høj og lav.
    Ved korrekt drift ligger lavtryk på min. 1,5 bar op til 3,0
    Og høj mellem 8,0 og ca. 15 bar
    Mangler enten væske ellers er compressor defekt

• #7   15. mar 2020 Mangler ikke væske. Har haft maskinen på en 6er magen til min hvor ac burde virke. Den ligger på det samme.

Kommentér på:
Aircon virker ikke rigtigt

Annonce