{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.906 visninger | Oprettet:

Bedste mobil obd tester 2020? {{forumTopicSubject}}

Jeg leder lidt efter en obd tester til telefonen til mit hobby værksted, men hvilken er at foretrække her i 2020 ?
De fleste forumemner stammer tilbage fra 2015-2017, og der er meget delte meninger.

Jeg har kigget lidt på Mobilscan OBD ovre i min lokale refako, hvor de siger det er den bedste.
Den skal selvfølgelig primært kunne læse/slette fejlkoder, nulstille serviceindikator osv.

Og det er Android styresystem som den skal arbejde sammen med smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste mobil obd tester 2020?
  • #1   21. mar 2020 Jeg er ikke inde i sagerne, men jeg har både købt en wish og en amazon til forskellige priser. Den billige til 30 kroner gav jeg væk, og til 150 havde lidt nemmere ved at holde kontakt til telefonen, men fælles for dem er at de kræver en app, og det synes jeg virkelig er videnskab, når man ikke kender til alle udtryk indenfor bilverdenen
    Jeg tror man får langt mere ud af en reel odb læser der er til at gå til, når du skal bruge den i et værksted. Der har man ikke tid til at rode med hvorfor dit og hvorfor dat ikke virker. Den trådløse er bare smart og sjovt når man er ude og køre, og vil se hvad der sker.

Kommentér på:
Bedste mobil obd tester 2020?

Annonce