{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tidstabel
  • #1   31. mar 2020 De tider passer aldrig alligevel

• #2   31. mar 2020 Det koster penge at oprette og vedligeholde sådanne tabeller. Så adgang er naturligvis ikke gratis - heller ikke selvom du er privat.

• #3   31. mar 2020 Jeg fandt der er i min servicebog, Så har du prøvet at kigge i servicebog eller instruktionsbog

profilbillede
  • Kim P
    Kim P Online Tilmeldt:
    sep 2016

Følgere: 2 Svar: 711
    #4   31. mar 2020 #3 Niels
    Tror ikke lige, at det var det TS tænkte på.
    Mere hvor lang tid det f.eks. vil tage at skifte en bærearm, eller vandpumpe og tandrem.

• #5   31. mar 2020 #4 Nååårr, Troede Det var service tabel, min fejl

• #6   31. mar 2020 Tabellerne passer aldrig alligevel, de er lavet som om bilen var ny, og der intet var rustet fast eller at bolte knækker, men kan jo altid indhente tilbud hos de forskellige, feks igennem autobutler eller lign

• #7   31. mar 2020 Dem, der siger, tiderne aldrig passer, det er dem, der arbejder for langsomt, så hold dig fra dem smiley smiley

• #8   31. mar 2020 Det er bare til gennerel prissættelse af noget arbejde jeg har fået lavet. Og nej det koster nix og en begmand at vedligeholde når først programmet er lavet. Alt andet er bare ævl fra mekanikerne fordi de ikke vil have folk får et gennerelt billede af hvad tingene tager af oprigtig tid.

• #9   31. mar 2020 Michael. Du kan jo sagtens finde en tid på udskiftning at tandrem. Men der er tiden ikke taget med til udskiftning af vandpumpe og div medløber hjule

• #10   31. mar 2020 #9 jo. Lige nøjagtig med det så jeg det. Det var også udspecificeret hvis det var hver enkelt del for sig.

• #11   31. mar 2020 Hej
    VW havde for år tilbage en sammentællingsliste, men den sunde konkurrence har sat en stopper for hedengangne djøf-tabeller
    Spørg om det samme arbejde i 3 butikker og vælg den som du finder bedst.
    alternativ gå selv igang og få den ægte følelse af at ting tager tid, især hvis noget drilsk stjæler din tid ved rust, fastsiddende/knækkede bolte eller fejl hjem-tagne reservedele.
    Held og lykke med projekterne.
    MVH KP

• #12   31. mar 2020 De findes og bruges stadig i stor stil. Nogen gange når man feks skal krediteres for noget i feks en reklamations sag bruger man de tabeller. Forsikribgsselvskaberne osv bruger dem også. "uautoriserede" værksteder kan få adgang til dem på de fleste biler hvis der er betalt for dem. De bruges som udgangspunkt også til tilbud og så lægger man ekstra på til uforudsete ting osv.

Kommentér på:
Tidstabel

Annonce