{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
353 visninger | Oprettet:

motorproblemer corsa a c 1.4nz {{forumTopicSubject}}

har nu i en uges tid ike kunne køre i min corsa a fordi den ikke vil starte igen, bilen satte ud under kørsel nogle gange,hvorefter den gik kold.følgende er prøvet :

se om den gnister( ja men meget svagt)
om den giver benzin (nej)
om den får strøm til benzin pumpen (ja ca 12,7 V)
kigget alle stel forbindelserne efter og renset
kigget alle sikringer efter (ok)
tændspole,tændingsmodul,benzinpumpen,filter, pumpe releet, bundstykket i tændingslåsen,rotot,strømfordeler dæksel, og meget mere. men bilen vil overhovedet ikke starte.

Har så her til aften opdaget ,at der ved sikringsboxen bagved hang en løs ledning ( grå med grøn stribe) hvad er den til, ved det selv ikke ??? ser ud til at den har forbindelse til sikringsboxen !! Håber der er nogen som der kan hjælpe mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af TV 280 kr.
  • Rep. Af asko opvaskemaskine 799 kr.
  • Elektriker - Udskiftning af 2 udendørslamper og opsætning af 1 pendel 1.500 kr.
  • Egeføj 2.800 kr.
  • VVS-installatører. Tømme vand ud af opvaskemaskine 668 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motorproblemer corsa a c 1.4nz
  • #1   1. mar 2007 du siger den ikke får benzin og at der er 12,7v ned til pumpen ... det er jo fint nok men kører pumpen så også?? ellers er det jo den der er død

• #2   1. mar 2007 kan ikke høre pumpen køre, så jeg har prøvet med en ny pumpe men medsamme resultat. og det fatter jeg ikk helt.

• #3   1. mar 2007 hmm det lyder da mærkeligt .... pumpen burde jo kunne køre hvis der kommer strøm helt derned ....

• #4   1. mar 2007 Ja det er rigtig men det gør den ikke, synes selv det er total mystisk ! for bilen har kørt uden problemer.

• #5   1. mar 2007 prøv og køb noget diesel-start på tanken og sprøjt så lidt ned i indsugningen... hvis den starter af det, så er det fra din benzin pumpe og frem efter den er gal. Evt et stoppet filter, hul på en slange eller defekt pumpe.

du kan evt os pille slangen af på pumpen (udgangs siden) og så få en til og se om der kommer benzin ud når du drejer nøglen om i start.

• #6   1. mar 2007 prøv at se om der ik er en løs forbindelse i det stik på benzin pumpen...

• #7   1. mar 2007 Hmmm. ja jeg vil også sige det endten er pumpen - stikket til pumpen eller også kunne det tænke sig at være benzinslangerne..... er de stoppet til, kan pumpen ikke komme af med det benzin den pumper frem og den går derved i stå når der er modstand nok i slangerne.. på med lidt tryk-luft, hehe ( husk at afmontere slangerne i begge ender så det ikke ødelægger systemet.. blæs fra motorrummet... så svinder du bare bagud... det er så trælst med benzin i motorrummet uden for slangerne, hehe

• #8   1. mar 2007 ok det vil jeg prøve, men har hørt om releet klikker når der sættes tænding på, men det gør det desværre ikke. synes selv det er ved at være mystisk.

Kommentér på:
motorproblemer corsa a c 1.4nz

Annonce