{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

elektrisk børnelås kan det deaktiveres ? {{forumTopicSubject}}

Har en Ford Mondeo Mk4 facelift hvor tidliger ejer har sat en anden bagdør i med manuel børnelås, det bevirker at den kommer med fejl, har haft en mekaniker til at kikke på det, han har monteret en anden brugt dørlås med elektrisk børnelås i men det virker stadig ikke, han snakkede om at man måske skal skille modsatte side for at finde ud af om ledningsnettet også kunne være skiftet og evt. hvilke lås der er monteret i den originale dør for der findes vist en del låse der har været anvendt.

Spørgsmålet er skal jeg have skilt modsatte dør for at finde reservedels nummeret på låsen / ledningsnettet eller har i andre forslag.

2. da vi ikke har små børn og det eneste der gener er fejlen der komme ville man kunne fjerne funktionen i Fordscan ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  elektrisk børnelås kan det deaktiveres ?
  • #1   1. jun 2020 Jeg ville mene du ville kunne kode det væk,ved ikke om du kan gøre det via det Fordscan.den burde kunne det men det er mange år siden jeg har brugt det sidst. men ellers prøv at køre forbi Ford og hør hvad de skal have for at kode det væk. eller find en der hade tester til det og tjek på det, vis det hade været vag/psa så hade jeg kunne gøre det. Og ang at lave det ja der ville jeg skille den anden dør af og tjekke ledningnettet i døren er ens. Og at ledninger sidder ens i dør stikket,og ved låsen plus tjekke nummeret på den lås du skal have.

    ellers ang det med at kode det fra. prøv at søg på det her inde
    https://forscan.org/forum/app.php/help/faq


Kommentér på:
elektrisk børnelås kan det deaktiveres ?

Annonce