{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

Michel M
Michel M
Tilmeldt:
7. jun 2020
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 3

Reparation {{forumTopicSubject}}

Hej.
Er ny herinde og søger hjælp til evt at få over min bil. Der er tale om en Ford sierra gt fra 1992. Bilen skal have skiftet motor da topstykke er gået. Har en bil magen til hvor motoren skal tages fra, men har hverken midler eller erfaring nok til at gøre det. Nogle herinde der kan hjælpe, og hvad vil det koste? Bilen kommer som arv fra min far, så den er betydningsfuld at få ud og køre. På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reparation
  • Michel M
    Michel M Tilmeldt:
    jun 2020

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 3
    #2   7. jun 2020 Min fejl. Retter det nu. smiley

  • Michel M
    Michel M Tilmeldt:
    jun 2020

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 3
    #3   7. jun 2020 Hvordan retter det. Men i hvert fald søger jeg hjælp i Holbæk smiley

  • #5   7. jun 2020 Og de to biler/motorer skal være 100% ens

  • #6   7. jun 2020 Det kan nok næppe blive ret meget nemmere end at skifte motor i en Sierra.
    Går ud fra at det er en DOCH, så ingen tandrem, toppakningen er e5 meget kendt problem på dem, og går pakningen så skal man altså ikke lige liste den hjem topstykkerne er ikke særlig glade for at blive varme.

    Skift olie og filter, rimrem, Tændrør og tjek vandpumpen, tjek pakdåsen bag ved svinghjulet, Overvej at skifte koblingen nu du er der inde. En mekaniker der kan tænke og trække vejret på samme tid burde kunne skifte den rundt på 5-7 timer, vores rekord er ca 2.

    #5 så længe det er en DOCH EFI som er donor er model og årgang lige meget,


  • Michel M
    Michel M Tilmeldt:
    jun 2020

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 3
    #7   7. jun 2020 Tak for svar. Og ja det er en doch. Modellerne er identiske. Problemet er bare at jeg ikke har stedet til at gøre det. Ellers havde jeg gjort det selv. smiley Tak for svar gutter. smiley

  • 2NYKP
    2NYKP Tilmeldt:
    jun 2014

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 64
    #8   7. jun 2020 Jeg vil på det kraftigste anbefale at du får den væk fra det græs den står på, det er ikke særligt sundt for karosseriet, har før set, noget falde fra hinanden i løbet af kort tid.

Kommentér på:
Reparation

Annonce