{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forskellen på Peugeot 2008 ALLURE og DESIRE
  • #1   15. jun 2020 Ingen af dem er en m-m-m-muuuultipla!
    #monsterkill#multikongenpla

• #2   15. jun 2020 Jeg fik et totalt ubrugeligt svar fra en der fik den ide at han var vandvittig morsom - Desværre kan jeg kun konstatere at han ikke går en karriere i møde som komiker Det at være morsom på andres bekostning er både billigt og tarveligt - Især når man er nået en alder hvor man burde være voksen

• #3   15. jun 2020 http://forhandler.peugeot.dk/www-spec/personbil/2008.pdf

Her kan du se listen og data på dem. Men umiddelbart kan Allure udstyres bedre end Desire ud fra hvad jeg kan se.

• #4   16. jun 2020 Alluere er normalt et højere udstyrs niveau

• #5   16. jun 2020 Mener også som andre skriver at Allure er bedre udstyret end Desire.

Men ellers vil jeg sige at Peugeot med alle deres udstyrsmodeller som idag skifter fra
    Desire, Desire Sky, Active, Active+, Envy Envy sky, Allure, Allure sky, Prestige, Chili, Chili sky, Velvet, Like+, Strike, Signature+,Signature sky, Access, Selection, Style, Urban etc. etc.
    Så er det heller ikke nemt at finde rundt i smiley
    Det var næsten ligesom i 80’erne hvor Toyota havde åbent hus hver weekend fordi der var kommet en “ny” model af Corolla eller Carina og forskellen var nogle gange et andet indtræk eller nogle andre hjulkapsler og gik det vildt for sig så havde en model fået omdrejningstæller smiley smiley smiley

Kommentér på:
Forskellen på Peugeot 2008 ALLURE og DESIRE

Annonce