{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sinkning af Lincoln
  • #1   27. jun 2020 Tænker du skal prøve at høre en med sådan en bil eller et mere amerikanerforum.

  • #2   28. jun 2020 Sænkning af Lincoln ville jeg nok gøre med et luftkit, hæve og sænke efter behag, det kan laves så den kan godkendes.

  • #3   29. jun 2020 Originalt sænknings sæt til en 1972 Lincoln? Airride der kan godkendes?

    100,- på din Lincoln er veteran afgiftet, så i princippet må du ikke gøre noget.. Nogle bruger drop spindles, og kortere fjedre i bag, andre skærer bare vindinger af de originale fjedre indtil den er langt nede, nogle køber sænknings fjedre, ligesom til en golf eks. og så er der de ekstreme der bygger om til Airride, med kompressor, aktuatorer, luft linier, udskæring i bærearme osv..

    Fælles ved det hele er at det kun kan godkendes efter køretest og ny registrerings afgift.. Pris = 50.000,- og op, plus selve sænkningens pris..


  • #4   29. jun 2020 Konstruktive ændringer skal selvfølgelig godkendes osv, men det var ikke det han spurgte efter.

  • #5   2. jul 2020 Har forhørt mig i div forum om amrikaner biler men ville lige prøve her også...er helt med på det med afgifter mm men der har jeg altid taget chancen så forsætter i det spor går den så går den;)luft er drømmen men det koster kassen...et originalt sæt sænkning koster 14.000 kr og der er kun et firma i usa der sælger det...løsningen bliver nok at prøve at få den sænket med varme eller 100 kg sand bag.

  • #6   4. jul 2020 Du skal ikke varme dine fjedre.. Hvis de ikke er skøre i forvejen, så bliver de det.. Skær vindinger af istedet..

Kommentér på:
Sinkning af Lincoln

Annonce