{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

T S T
T S T
Tilmeldt:
28. dec 2016
Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607

Audi S4 problemer {{forumTopicSubject}}

Jeg er den heldige ejer af en Audi S4 fra 2009. Men den driver mig snart til vanvid og kan simpelthen ikke blive klog på den.

For en uge siden ville den ikke starte, da den hele tiden stod og tørnede. Den blev kørt hjem med autohjælp og dagen efter sprang den i gang med det samme. Tester skrev kortslutning til brændstofpumpe og mistet forbindelse til gearkasse.

I dag skulle den endnu engang lige have 8-9 forsøg, før den til sidst sprang i gang. Men ikke lagt nogen fejl på tester.

I mellemtiden har den også haft lagt periodiske fejl på ESP, når den holder i tomgang engang imellem. Altså fejlen kommer i 10 sekunder, derefter forsvinder den i 10 sekunder og sådan bliver den ved engang imellem

Er ved at rive hovedet af mig selv og alt hvad den laver af fejl er periodiske og har intet gjort mens min mekaniker har haft den i hænderne.

Kunne man være så heldig, at nogen har prøvet noget lignende? smiley Mistænker selv at det måske kan være noget stelforbindelse eller ledningsnet, men er lidt på dybt vand.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi S4 problemer
Kommentér på:
Audi S4 problemer

Annonce