{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.114 visninger | Oprettet:

Daniel81 S
Daniel81 S
Følger: 4 Emner: 2 Svar: 10

Parkeringsskade på bagdøren {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg var uheldig igår og fik en parkeringsskade, mens min bil holdte parkeret i en fælles parkeringsplads, hvor vi bor. Der er kommet dybe ridser. Vedkommende har desværre ikke lagt en seddel. Jeg er igang med at finde ud af hvem der holdte ved siden af igår. Jeg har skrevet på vores Facebook gruppe og venter på at enten vedkommende skriver til mig eller får nogen af naboerne til at fortælle, hvem der holdte ved siden af min bil. Jeg har en selvrisiko på 4000 kr. Derfor vil jeg gerne høre jer, hvor meget I tror at det vil koste at få skaden lavet? Og hvad der skal laves? Er det kun maling eller skal der spartles og slippes før maling? Bilen er en Toyota auris touring sport.
På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parkeringsskade på bagdøren
  • #2   7. jul 2020 2-3 timer ved pladesmed til adskillelse og samling af dør, lister og håndtag, samt 2-3000kr til maleren.
    Hvis den blir malet uden adskillelse, vil det kunne ses på sigt, og klarlak skaller nemmere af, da afslutningen blir brat op og ned af tape olign

• Daniel81 S
    Daniel81 S Tilmeldt:
    apr 2019

#3   8. jul 2020 Tak. Jeg vil køre forbi en maler idag og høre dem ad.

• #4   8. jul 2020 du skulle nok have haft parkeringsskade dækning på din forsikring

• Daniel81 S
    Daniel81 S Tilmeldt:
    apr 2019

#6   8. jul 2020 Har fået en ca. pris på 4400 kr. hos to maler. Min forsikring Alka har desværre ikke dækning uden selvrisiko på parkeringsskade, ellers vil jeg have taget den.

• #7   9. jul 2020 træls når folk laver parkering skader på ens bil. Har prøvet det en hel del gange nu igennem livet, men tvivler på du finder personen og selv om du gør. Så at han vil indrømme det. men ang skaden det kommer an på om maleren, vil larkere hele døren eller kun der den er skadet. Og så vandslibe/polere Det så man ikke kan se det er malet. men vil sige 1500kr til 2000 kr, det hvad jeg giver for at få larkeret en hel dør så 4400 kr er noget dyr.

• Daniel81 S
    Daniel81 S Tilmeldt:
    apr 2019

#8   9. jul 2020 Ja ærgerligt at folk ikke tager ansvar og bare gå deres vej som om intet er sket. Mht. prisen, synes jeg også at det lyder dyrt. De sagde at liste og håndtag samt indvendig dørbeklædning skal af, derefter skal døren males. Begge maler mente at hele døren skulle males. Jeg har også været forbi en autoriseret Toyota værksted og de sagde også det samme at hele døren skal males. Prisen er omkring 4500 kr.

• #9   9. jul 2020 lyder billigt da maler arbejde er tids krævende. så skal døren jo lige adskilles og samles igen.

• Daniel81 S
    Daniel81 S Tilmeldt:
    apr 2019

#10   29. jul 2020 En opdatering.Så blev bilen lavet. Bagdøren blev malet. Jeg fandt heldigvis vedkommende som ramte min bil og fik lavet skaden via hendes forsikring hos et autoriseret Toyota værksted. Jeg er tilfreds med resultatet, dog har jeg fundet noget som ligner en ekstra dråb lak som er løbet ned langs dørkanten. Man skal stå meget tæt på bagdøren og kigge på dørkanten for at se den. Skal jeg acceptere det? Kræver det en ny maling af døren for at få det fjernet? Jeg orker ikke at undvære bilen i flere dage og det ikke er sikkert at det bliver lavet ordentligt. Til info har reparationen af skaden kostet 5400 kr.

profilbillede
  • Daniel81 S
    Daniel81 S Tilmeldt:
    apr 2019

#11   29. jul 2020

profilbillede
  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

Følgere: 2 Svar: 711
    #12   29. jul 2020 Den dråbe lak, du snakker om, kan sikkert vandslibes og poleres væk.

Kommentér på:
Parkeringsskade på bagdøren

Annonce