{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

Martin K
Martin K
Tilmeldt:
10. jul 2020
Følger: 10 Emner: 1 Svar: 1

Problemer med kobling på Audi a3 8l {{forumTopicSubject}}

Hey jeg var lige ude og køre i min Audi og så skulle jeg til og sætte i gang fra et lyskryds og så ville den ikke sætte i gear men lige så snart man slukker den så går den helt fint i gear så tænker det koblingens kabel men kunne ik se det nogen steder nogen som har en ide om hvad det kunne være


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med kobling på Audi a3 8l
  • #1   10. jul 2020 Den har ingen kobling kabel den har hydraulik kobling. hvordan mærker koblingen når du har den startet. er den helt i bund eller mærker den som før da den virket?. for vis den mærker normal når man trykker på den. men ikke kobler ud, kan det lige så godt være en defekt trykplade til koblingen. eller dårlig glide rør eller tryk lejer. men er pedalen helt blød og bliver i bund, så kan det være en utæt kobling slave cylinder. Så den er løbet tør for bremsevæske eller en defekt kobling hoved cylinder eller selve røret mellem de to er utæt.

  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    jul 2020

    Følger: 10 Emner: 1 Svar: 1
    #2   11. jul 2020 Den føles som før men den bevæger sig os nede på siden af gearkassen så har lidt en mistanke om det måske er udrykker lejet måsen eller trykpladen som du skriver

Kommentér på:
Problemer med kobling på Audi a3 8l

Annonce