{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.446 visninger | Oprettet:

brian n
brian n
Tilmeldt:
27. jan 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Vinduesvisker fiat panda. {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.
Min vinduesvisker kører ikke. Jeg har skiftet motor og ratstammekontakt. Men den virker stadig ikke. Hvad kan jeg ellers gøre. Har fået at vide at der skal sidde et relæ inde i bilen , under rattet. Men kan ikke finde det. Hvordan måler jeg om der er strøm på stikket. Er ved at gå ud af mit gode skind. Skal lige siges jeg er temmelig grøn hvad angår bilteknink


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinduesvisker fiat panda.
  • #1   11. jul 2020 Man tjekker vel sikring & relæ som nr.1 før man skifter andre dele, der må være en oversigt i bogen til bilen der viser hvor sikring og relæ er at finde.

  • brian n
    brian n Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   11. jul 2020 Ja jeg har jo også tjekket sikringerne inden skift af de andre dele. Godt nok skrev jeg at jeg var grøn. Men ikke dum. Og der er ikke nogen oversigt over hvor relæ sidder i instruktionsbogen. Jeg har lavet en midlertidig løsning med en kontakt til motor.

  • #3   11. jul 2020 Sagde heller ikke du var dum smiley men nogle gange er det det mest oplagte som man ikke lige får tjekket først.
    er der ikke nogle fiat hvor relæ sidder i selve viske motoren? ved ikke lige om det gælder for en Panda


  • #4   12. jul 2020 er det nye eller bruge dele du har monteret. mener også relæ og det sidder i motoren, vis jeg husker rigtig hvor gammel er den panda?. Har du målt ledninger og stik er i orden både ved motor og betjening?.

  • Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 8 Svar: 22
    #5   12. jul 2020 Tjek sikring F43 (næst nederste i venstre side). Sidder bag en plade i førersiden der skal løsnes med to skruer.

    profilbillede
  • brian n
    brian n Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   14. jul 2020 Sikring f43 har jeg tjekket. Det er ikke ny motor jeg har købt. Men brugt. Den virker da jeg har lavet en nødløsning med en ekstern knap inde i kabinen. Panda er årgang 2011. Jeg kan ikke måle strøm i stikket

Kommentér på:
Vinduesvisker fiat panda.

Annonce