{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1,2 TSI motor er den god
  • #2   12. jul 2020 Jeg mener at den findes med 3 og 4 cylindre. Så du skal nok være lidt mere specifik.

    Mine svigerforældre har 1.2 TSI med fire cylindre i en Skoda Rapid. Den kører godt og har endnu ikke givet problemer overhovedet.


  • #3   12. jul 2020 min far har en Seat toledo 1.2 TSI køre rigtig godt, og har vist sig være lidt træt efter nogen år, så anbefalede jeg Hydrive rensning, og nej man kan ikke bare hælde additiv i, fordi de er født med direct injection, så ventilerne bliver aldrig renset af benzin som man gjorde førhen med Port injection, men han siger den køre godt igen efter sådan en tur med hydrive rensning. så for at gøre det kort, det en god motor..

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.866
    #4   12. jul 2020 Den 4 cylindrede er at foretrække, mere jævn motorgang og mere jævnt træk.

  • Umit T
    Umit T Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 7
    #5   13. jul 2020 Det er en 4 cylindre

  • #6   13. jul 2020 Hvilken bil, eller årgang. Undgå dem med kæde. De nyere 1.2 tsi er med tandrem og konstruktions mæssigt ret ens med 1.4 tsi 150

  • #7   14. jul 2020 1,2 TSI er en 4 cyl. Den 8 ventilede har kæde. Den 16 ventilede tandrem. Kæden er dårlig, så gå efter en faceliftet model med tandrem. Ladetryksregulatoren samt tændingsmodul+tændkabler kan også stå af.

  • #8   16. jan 2021 7# gælder det ikke kun dem i den tidlige årgang, har læst der ikke skulle være problemer med de nyere kæde modeller. herunder 15-16?

  • #9   16. jan 2021 De stoppede med at lave kæde sammen med Polo 6C, så vi skal nok tilbage til 2014 ish før de brugte kæde.

Kommentér på:
1,2 TSI motor er den god

Annonce