{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Startproblemer peugeot 206+ {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg har en peugpeugeot 206+ diesel fra 2010 som i den seneste måneds tid har haft problemer med at starte.
Den har fået skiftet brændstoffilter, krumtapsføler og EGR ventilen er blevet renset. Men uden held.
Når den ikke vil starte skifter den lidt mellem at den bare står og hakker uden at springe i gang, eller den springer i gang og går ud igen. Enkelte gange går den i gang og står og er dårlig i tomgang for derefter at gå ud, her kan den ikke tage gas når jeg trykker på speederen.
Det lykkedes som regel at få den i gang efter gentagne forsøg og her går den lidt ujævnt i motoren de første par minutter. Herefter er der intet og den kører og trækker fint uden problemer.
Motorlampen lyser ikke og testeren viser heller ikke noget.
Nogle forslag til hvad der så kan være med den?


Kommentarer på:  Startproblemer peugeot 206+
  • #1   14. jul 2020 En blondine sagde til mig, da jeg havde de samme problemer med min - at den havde en utæt slange nede under luftfilteret, således at brændstoffet løber tilbage i tanken, når bilen står stille.

    Skift de ca. 20 cm slange og den kører uden problemer igen.


  • #2   14. jul 2020 Vi hade en Partner der heller ikke kunne starte,den var utæt ved brændstoffilteret.Vi skiftede den sorte plast holder og filter,det virkede.

Kommentér på:
Startproblemer peugeot 206+

Annonce