{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.445 visninger | Oprettet:

Svært ved gearskifte- Kia Picanto {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri.
Jeg håber virkeligt i kan hjælpe mig...
Her for lidt tid siden sprang mit koblingskabel, og jeg var ved mekanikeren for at få et nyt sæt på, men... Efter dette er 1. mit koblingspunkt blevet så "lavt", så jeg skal ikke løfte den mere end 1 cm., så tager den ved. 2. Det føles som om kobling ikke "slipper" ordentligt, selvom den er trådt helt i bund. 3. Det er blevet enormt svært at skrifte gear, og den "børster tænder" når den skal i bakgear - hver gang...
så mit spørgsmål er: er det fordi kablet kan være for løst/stramt? Eller er det koblingen der er kaput?...

Med venlig hilsen
Daniel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svært ved gearskifte- Kia Picanto
  • #1   31. jul 2020 Tilbage til mekanikeren ..

  • #2   31. jul 2020 forkert justeret koblings kabel

    så som #1 skriver, tilbage til mekaniker


  • Mikael
    Mikael Tilmeldt:
    okt 2008

    Følgere: 4 Emner: 1 Svar: 47
    #3   1. aug 2020 Det lyder til at kablet er justeret for løst som du selv er inde på, virkede det fint inden kablet sprang ?

  • #4   1. aug 2020 Der var slet ingen problemer der... Men det er ca. 1 måned siden jeg fik det lavet, men har simpelthen ikke haft tid til at kører til mekaniker siden... Mon han mener der er gået for lang tid, til at han vil lave det?

  • #5   1. aug 2020 Man bør jo reklamer over en fejl så hurtig som muligt, men du har 2 års reklamation hvor af de første 6 måneder "nærmest" er en garanti så du kan roligt kontakte ham nu for at få udbedret fejlen UB.

  • #6   1. aug 2020 Tidsmæssigt er det intet problem. Se nu bare at få prioriteret at få afleveret den. Det skal han selvfølgelig kigge på. Du kunne jo have gjort det allerede da den blev afhentet . Men bare afsted med dig.

  • #7   1. aug 2020 Tag nu bare og kør til værksted som skiftede kablet og forklar problemet..så må han gå ud til bilen og justere det kabel.. det tager under 5 min på på den bil der...

Kommentér på:
Svært ved gearskifte- Kia Picanto

Annonce