{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.191 visninger | Oprettet:

Buk i metal under bil efter dæklapning {{forumTopicSubject}}

Hej bg.. jeg har været henne og få lappet et hul ..

Men da ham mekanikerne har løftet bilen..
Lyder der et lille bang.... og jeg tænker det nok hans maskine.. men efter han er færdig .. hvor jeg så er taget hjem.. kan jeg se under bilen er der noget af det metal som er bukket.. betyder det noget eller er det ligegyldigt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Buk i metal under bil efter dæklapning
  • #1   5. aug 2020 Nu siger du bukket, men det metal der er da revnet?

  • #2   5. aug 2020 Ja plasiken udenom er knækket.. men den har fået et buk der det metal.. ja ved ikk om det er revnet .. men det er to plader faktisk hvor den yderste er bukket


  • #3   5. aug 2020 https://www.bilgalleri.dk/video/diverse-bil/61912-tjek




    Video af selve stedet


  • #4   5. aug 2020 der er øget chance for rust, jeg ville mene det er fair at han lige retter metallet op, og giver det noget rustbeskyttelse, så har han gjort sit for at hjælpe dig, han har garanteret ikke gjort det med vilje smiley

  • #5   5. aug 2020 Nåh nej ved godt det var en fejl .. men han sagde bare ikke noget.. troede han havde ramt døren med noget men så så jeg det.. men grunden til at jeg smider den op her er fordi jeg gerne vil høre om det er farligt eller noget som bare skal laves..

    Self skal den have engang rustbeskyttelse og lige bukkes tilbage.. men tænker bare om det farligt for selve bilen konstruktion.. om skal in og lave decideret reparation på området


  • #6   5. aug 2020 Tror ikke det er et problem, spray lidt rustbeskytter på, så du kørende.

  • Christoffer N
    Christoffer N Tilmeldt:
    aug 2016

    Følgere: 3 Svar: 206
    #7   6. aug 2020 Det mest interessante er om han vil erkende det..

  • #8   8. aug 2020 Der er godt nok ramt ved siden af det løftepunkt hvis det er det der er sket... er han overhovedet mekaniker??

  • #9   8. aug 2020 det der med det nok ikke var med vilje er måske en definitionssag, ville mene at en mekaniker der bare smider en donkraft ind og løfter uden at tjekke hvor helved han løfter, faktisk ligger rimeligt meget op til at være med vilje..

    Jeg ville da aldrig løfte en bil uden at være sikker på hvor jeg løftede henne, og på din bil, som jeg tænker må være en 2017 vitara ? kunne selv en blind mand da kunne finde det løfte punkt der..

    Jeg ville se om der var sket noget inden under det plastik nu når jeg var igang.. Gad fanme da ikke at en eller anden idiot skulle lave skader på min bil som ikke engang har haft sit første syn endnu


  • #10   10. aug 2020 Hej
    Sjusket brug af opslidt donkraft.
    Mvh Kp









  • #11   10. aug 2020 #7

    Hvad hvis denne "lyd" var noget helt andet og det rent faktisk var ved en tidligere hjulmontering, at skaden skete? Skal han alligevel erkende det?

    #8

    Kan en mekaniker ikke ramme ved siden af et løftepunkt?


  • #12   12. aug 2020 Der er ikke noget sikkerhedsmæssig problem med skaden. Den skal dog som minimum rettes Og rustbeskyttet godt så metallet Ikke giver anledning til rust. Jeg ville også lige rette plastikken. Alt efter bil o stand mm, så vil jeg evt få et afslag på lapningen og lade det stå ved det.

Kommentér på:
Buk i metal under bil efter dæklapning

Annonce