{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.332 visninger | Oprettet:

Casper S
Casper S
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 11

Åben og luk ruder golf 7 virker periodisk {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Som der står i overskriften har jeg et problem med at min Golf 7 periodisk vil åben og lukke ruderne med nøglen, når der har en idé til, hvad der kan være galt?

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åben og luk ruder golf 7 virker periodisk
  • Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 11
    #2   9. aug 2020 Hej Morten,
    Kan godt være det er dårlig skrevet, men alle ruder virker fint, det er kun når jeg holde enten åben eller lås knappe nede at de periodiske vil køre ned eller op.

Håber det giver mening smiley

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.877
    #3   9. aug 2020 Der sidder en chip i låsen så når du låser eller åbner og drejer nøglen helt og holder den der vil komfort lukke eller åbne vinduer, den kan måske ha rykket sig og få forkert signal fra låseknap

• #4   9. aug 2020 Er du sikker på at du bruger det rigtig? Når du vil åbne ruder med fjernbetjening skal du først trykke 1 gang (kort) for at låse døre op, og derefter trykke og holde "lås op" knap nede indtil vinduerne er åbne. (Der går ca. 5 sek. inden de begynder at åbne).
    Det samme gælder den anden vej, du skal først trykke (kort) for at låse, og der trykke igen på lås, for at lukke vinduerne. Hvis det ikke virker, skal du nok have tester på og se om der er noget galt. Eller det måske er nyt batteri i nøgle eller en ny nøgle der skal til smiley

Kommentér på:
Åben og luk ruder golf 7 virker periodisk

Annonce