{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.804 visninger | Oprettet:

Svingbart træk virker ikke {{forumTopicSubject}}

Hej,

Købte for et par måneder siden en brugt Ford med svingbart træk. Det virkede ikke da jeg kiggede bilen, men sælger spillede selvfølgelig dum og sagde, at det muligvis bare var en sikring.. han kendte i hvert fald ikke til at det skulle være defekt. Jeg tænkte 'fint.. så må trækket bare blive ude, så længe jeg kan påspænde en trailer, så er det fint'. Det gjorde jeg så i dag, kun for at finde ud af, at intet lys i traileren virkede. Jeg fandt så ud af, at en sikring var flyttet i sikringsboksen.. når den bliver monteret korrekt, så virker det 13 polede stik fint. Dog hyler en alarm op, og knappen til at dreje trækket ind og ud blinker, men virker ikke til noget. Så forstår jeg jo godt hvorfor sælger har flyttet sikringen.

Dog vil jeg gerne være sikker på, at trækket er i korrekt position, vil egentlig gerne også kunne bruge det uden at skulle høre på en hylen indeni bilen konstant.

Er der nogen der har en ide til hvad problemet kan være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svingbart træk virker ikke
  • #2   9. aug 2020 Ok.. burde det ikke være gjort ved montage? Og kan ethvert værksted hjælpe med det? Og gør det også at knappen til at svinge trækket ind og ud ikke virker? Nu skriver du jo manglende deaktivering af baksensor...Tak for svar. ??

• #3   9. aug 2020 #1 burde det ikke kun ske i bakgear?

• #4   9. aug 2020 Jo det burde det vel nok egentlig.. men den gør det uanset om den er i frigear, 1. eller bak... så tænker vi nok kan udelukke baksensorerne.. de bliver jo kun aktiveret når bilen er i bakgear.

• #5   9. aug 2020 Nej det er alarm for at kontakten der registrerer at trækket er korrekt drejet ud der larmer. Der sidder sikkert en mikroswitch der er defekt, eller også er trækket ikke korrekt låst.

• #6   9. aug 2020 #5
    Hvor ville jeg kunne finde sådan en microswitch? Og hvordan ser jeg om trækket er korrekt låst? Jeg kan ikke umiddelbart rykke med det...

• #7   9. aug 2020 Hej
    Kør til mekker og få skittet fixet
    Mvh kp

• Mogens P
    Mogens P Tilmeldt:
    maj 2022

Følger: 1 Svar: 1
    #8   23. maj 2022 Hej Carsten.
    Har samme problem med et træk nu der ikke vil køre ind. Må jeg spørge hvad du endte op med? Skiftede du hele trækket eller blev det repareret?

Kommentér på:
Svingbart træk virker ikke

Annonce