Svingbart træk virker ikke {{forumTopicSubject}}
Hej,
Købte for et par måneder siden en brugt Ford med svingbart træk. Det virkede ikke da jeg kiggede bilen, men sælger spillede selvfølgelig dum og sagde, at det muligvis bare var en sikring.. han kendte i hvert fald ikke til at det skulle være defekt. Jeg tænkte 'fint.. så må trækket bare blive ude, så længe jeg kan påspænde en trailer, så er det fint'. Det gjorde jeg så i dag, kun for at finde ud af, at intet lys i traileren virkede. Jeg fandt så ud af, at en sikring var flyttet i sikringsboksen.. når den bliver monteret korrekt, så virker det 13 polede stik fint. Dog hyler en alarm op, og knappen til at dreje trækket ind og ud blinker, men virker ikke til noget. Så forstår jeg jo godt hvorfor sælger har flyttet sikringen.
Dog vil jeg gerne være sikker på, at trækket er i korrekt position, vil egentlig gerne også kunne bruge det uden at skulle høre på en hylen indeni bilen konstant.
Er der nogen der har en ide til hvad problemet kan være?
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 48 Svar: 94
apr 2015
Følger: 30 Følgere: 289 Emner: 32 Svar: 498
feb 2008
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 43 Svar: 2.266
feb 2008
Hvor ville jeg kunne finde sådan en microswitch? Og hvordan ser jeg om trækket er korrekt låst? Jeg kan ikke umiddelbart rykke med det...
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 15 Emner: 17 Svar: 3.179
Kør til mekker og få skittet fixet
Mvh kp
maj 2022
Følger: 1 Svar: 1
Har samme problem med et træk nu der ikke vil køre ind. Må jeg spørge hvad du endte op med? Skiftede du hele trækket eller blev det repareret?
Svingbart træk virker ikke