{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.492 visninger | Oprettet:

Afmontering af aftageligt trailertræk {{forumTopicSubject}}

Jeg har et lille problem med mit trailertræk på min golf 4. problemet er at den tidligere ejer har smidt nøglen væk og ingen ekstra nøgle har. det er et træk i samme stil som et wesfalia hvor man drejer nøglen og hiver ud og drejer.
Men hvordan kan man tage trækket af uden nøgle ?
kan man bore låsen ud ? eller hvordan ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afmontering af aftageligt trailertræk
  • Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

    Emner: 24 Svar: 1.267
    #1   10. aug 2020 du kan godt bore låsecylinderen ud , bare pas på du ikke beskadiger låsemekanismen til at udløse træklåsen, man kan også få løse låsecylindere på en eller anden trailerbix online men låsen er ikke et krav til syn


  • #2   10. aug 2020 1#

    jeg havde egentligt tænkt mig at det enten skulle pilles helt af eller at der skulle et nyt på da bilen ikke er synet eller godkendt med det træk.


  • #4   10. aug 2020 Hej
    Afmonter trækket og køb nyt.
    Køb et fast og der er ikke problemer med bortkomne nøgler, fastgroning af de sprøde dele.
    Eneste ulempe. Møg på bukseben i ny og næ
    Mvh Kp


  • #5   11. aug 2020 #4
    Genialt, bruge en masse penge på at komme til det sted, hvor man startede - et træk, der sidder fast smiley smiley


  • #7   11. aug 2020 På mit står der et 3cifret nummer på selve låsen det indikere nøgle Modellen, Westfalia eller VW kan hjælpe med en ny nøgle.

  • jow-jow
    jow-jow Tilmeldt:
    jun 2014

    Emner: 1 Svar: 199
    #8   11. aug 2020 Sø-Propel: hvis Vw skal hjælpe, skal den være original monteret.
    Og Vw i Dk er ikke til meget hjælp.
    Jeg har været igennem det samme.
    I Tyskland kunne de slå den op.


  • #9   12. aug 2020 #8 min ven kørte til VW han fik et nøgle bundt og kunne så få lov at prøve til han fandt den rigtige nøgle. Og det var ved VW i Holbæk
    Men måske det kun gælder VW træk.


Kommentér på:
Afmontering af aftageligt trailertræk

Annonce