{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fra M10 til M20 motor bmw E30
  • #1   11. aug 2020 Det kan du godt, men husk at hvis det skal være lovligt, så skal du betale ny afgift der svarer til en 325i.

Det burde egentlig være plug in and play, hvis du får det hele med som motor, speedometer ophæng, ledningsnet, ECU, gearkasse og bagtøj for rigtig gearing.

• #3   11. aug 2020 Det kan nemt lade sig gøre, men hvorfor vil du det de 318is køre og trækker da godt. plus beholderen du bilen orginal som den er bliver den kun mere vær. vis den bliver ombygget mister den da sin originalitet og dermed værdi for nogen mensker. Og vil du have lidt flere hk så få Portet toppen på den monteret et godt komplet udstødning med forrør og sæt andre skarpe knaster i den. Og vil slut få kørt den ind så trækker den motor seriøs godt. Og motoren kan altid laves standard igen bort set fra toppen er Portet vis den næste ejer vil vis du sælger den engang i fremtiden. For det er bare og gemme de gamle stumper man tager af. Og det koster sikkert ikke mere end at lave den om til en 325i med alt. Det var noget anden vis det bare var en 318 8v eller en alm 320 som der er mange af i nu.

• #4   11. aug 2020 Tak for svar allesammen! freeway: grundet ombygningen, er lyden af de 6 ben,,, 325 cupe koster knap 150.000kr. De er derfor ikke længere billige... nu siger du at de nemt kam lade sig gøre,- hvad ville det koste rundt regnet? Jeg har hørt af mange at is køre fantastisk og bedre end 325’eren, men lyden af 6 benet er bare ret ond..

• #5   11. aug 2020 jamen du skal have motor komplet med alle slanger, udstødning ledningnet ecu kobling svinghjul gearkasse kardan og bagtøj da jeg mener det er Højer gearet. du kan godt beholde det gamle men så bliver den som sagt lavt gearet. men det er nu en af de letter biler at ombygge til en str motor, så lang tid man har alt evt find en total rusten e30 325i og tag alt der fra. evt find sådan en fra Tyskland af, eller en total skadet en. men du skal jo også betale afgift af den vis det skal være lovligt. Så vis det var mig og jeg skulle betale afgift af det. Så hade jeg lagt en nyere e36 325i 24v 192 hk motor i den vis man stadig kan få det godkendt som før hen. kender et par stykker som der lå det i deres biler for en del år siden og fik godkendt de kørte rigtig godt. husk også du skal opgradere dine bremser fra en 325i vis de er str end dine er, for kan ikke lige huske hvad str is køre med for og bag. ang pris på at lave den om det kommer vel an på hvad du kan finde de dele til, da det kan svinge meget. Og om du selv vil lave bilen om eller du skal have den på et værksted og betale for det. det sidste vil blive rigtig dyrt.

• #6   12. aug 2020 Chris tror du skal prøve at gå ind og søge på hvad en E30 325i coupe koster. E36 er også på vej men ikke helt lige så åndssvage fantasi priser.

• #7   12. aug 2020 Pas på med at "smide" med motorer
    Det er ikke altid man rammer der hvor det var meningen

Kommentér på:
Fra M10 til M20 motor bmw E30

Annonce