{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Identificering af kabel til Honda Civic 2008 {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en Honda civic 1.8 fra 2008. Jeg har et kabel ved siden af mit batteri som hænger frit. Er der en med samme bil - Honda Civic 2006-2011 - som kan se hvor kablet bør være tilsluttet? Det ligner at det skal sidde på stellet.

Jeg har desuden problemer med at mit batteri bliver afladet, så ved ikke om dette kabel har noget med dette af gøre.

På forhånd tak smiley

Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Identificering af kabel til Honda Civic 2008
  • #2   24. aug 2020 prøv lige lukke den røde klap op der sidder på plus polen på batteriet og se om der ikke er en skrue hvor der mangler et kabel som her.

profilbillede
  • #3   24. aug 2020 her er et billedet mere passende din. prøv at lukke den op og tjek om der mangler et kable at blive monteret derinde. men det ligner noget til strøm til din blæser eller evt fyr. Men tvivler på det er den der tapper dit batteri for strøm,er der noget i bilen der er efter monteret?.vis ja så tjek ud om det bruger strøm når bilen er slukket.vis ikke kan du kan prøve at måle forbruget til batteriet, mellem kabel og plus polen på batterier når når bilen sover. og så tag en sikring ud af gangen,til du finder den hvor der bruger for meget strøm når bilen er slukket/sover. og så se hvad den sikring er til og så tjekke det ud hvad der er galt i det system.

profilbillede
  • #4   24. aug 2020 Det kabel du viser på billedet et hoved strømkablet til en Webasto Varmer og manglende tilslutning har INGEN betydning for afladning af dit batteri så længe det er afbrudt !

Kommentér på:
Identificering af kabel til Honda Civic 2008

Annonce