Blinklys virker sporadisk {{forumTopicSubject}}
Hej venner.
Fruen lånte min bil i går og på et tidspunkt ringer hun til mig og fortæller at den melder blinklys fejl i venstre side samt blinklyset blinker meget hurtigt, jeg beder hende om at stå ud af bilen og tjekke efter om de virker foran og bagved og hun kan konstatere at den ikke virker bagi.
Godt så, jeg tænker det er pæren der er sprunget og den bare skal skiftes.
Jeg går så ud til bilen i dag for selv at tjekke det og nu virker den - så er det vel ikke pæren den er gal med? For enten er den sprunget eller også er den ikke, der er vel ingen mellemvej. Det samme gør sig vel gældende for en eventuel sikring?
En kammerat mener det måske kan være noget fugt.... men hvad siger i, har i nogle gode idéer til hvad det kan være?
Med venlig hilsen....
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 384 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.550
okt 2005
Følger: 26 Følgere: 26 Biler: 10 Emner: 62 Svar: 1.568
jun 2012
Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 78
mar 2019
Følger: 9 Følgere: 130 Biler: 4 Svar: 1.084
jul 2008
Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 161 Svar: 6.465
glødetråden kan have sluppet i den ene side og så når du kører kan den hoppe af og på hvor den er knækket.
Tag pæren ud og hold den op foran en lys baggrund så du kan se glødetråden og så giv glasset på pæren nogle smølfespark og se hvordan glødetråden opfører sig. Den skal sidde fast i begge sider og ikke fare rund inde i glasset.
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 30 Biler: 11 Emner: 133 Svar: 4.527
Nå.. Har selv oplevet det samme ved mit forreste venstre blink, konen sagde den blinkede hurtigt så gik ud for at se hvilken der skulle skiftes, men alle virkede.. et par dage efter gjorde den det igen lige inden jeg var hjemme, så parkerede og kunne se det var vf, der tog jeg pæren ud, kunne ikke se noget galt, satte den på plads igen og afprøvede, den virkede igen og har gjort det lige siden.
Så start med det som Freeway også siger og ellers noter typen og køb en ny pære, de koster jo heller ikke alverden..
jun 2012
jun 2012
Jeg tænker jeg skal have den på værksted så de kan fikse det en gang for alle og er vi enige om, at i og med det kun er den ene bagtil, at så er det ikke en sikring? Jeg går ikke ud fra der er 4 forskellige sikringer - en til hver blinklys...
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 30 Biler: 11 Emner: 133 Svar: 4.527
Blinklys virker sporadisk