{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

bo h
bo h
Tilmeldt:
10. sep 2008
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 32

mb w211, mangler en ledning {{forumTopicSubject}}

Hej bg, ville høre om der ik eren vænlig sjæl der kan hjælpe, for syntes det lidt underligt, at der mangler en ledning i det stik man kan se, den hvide ledning har jeg selv monteret, men aner ik om det den rigtig farvekode, den blå er standard, og aner heller ik hvad den måler,og den sidder i højre side, vh Bo


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mb w211, mangler en ledning
  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 306
    #1   15. sep 2020 Det ligner en mapsensor/trykføler i din indsugningsslange. Hvorfor mangler der en ledning?

  • bo h
    bo h Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 32
    #2   15. sep 2020 Aner ik hvorfor ledningen mangler, den hvide er en jeg sel har monteret,det var kun den blå der var der fra start,og aner heller ik hvor den, skal gå hen, og der er ingen afklippet ledning, når man følger den blå, til hvor den går i ledningsnettet

  • bo h
    bo h Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 32
    #3   15. sep 2020 Men hvilken farve har ledningen der sidder i samme stik som den blå ledning

  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 306
    #4   15. sep 2020 Jamen virker bilen eller synes du bare der mangler en ledning?

  • bo h
    bo h Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 32
    #5   15. sep 2020 Bilen virker, og ledningen mangler, men jeg tænkte bare om den så ik får et forkert signal,

  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 306
    #6   16. sep 2020 Hvis den mangler en ledning til trykføler, så burde den gå i nødprogram. Så jeg ville da lade det være?

  • bo h
    bo h Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 32
    #7   16. sep 2020 Ku man godt,men har det bedst med at det virker,da den jo måler et eller andet,som sikker gavner motoren, så den kører optimalt

Kommentér på:
mb w211, mangler en ledning

Annonce