{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.871 visninger | Oprettet:

BMW x1 lyser i motorlampe {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en BMW x1 e84 1,8 diesel årh 2011. Den er begyndt at lyse i motorlampe gult . Stor lampe . Den kommer når jeg presser bilen lidt . Når jeg sætter min delphi tester på er der ikke oplagret fejl i motorstyring ??Er der nogen der ved hvorfor der ikke er fejl i motor styring når den lyser i motor lampe ??dem mangler også trækkraft når den lyser . På forhånd tsk vh Ulrik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW x1 lyser i motorlampe
  • #1   30. sep 2020 sikkert en følerfejl,kør ind til siden næste gang den mister trækkraft,du skal selvfølgelig være sikker på at den hverken mangler vand eller olie,stop motoren vent 30 sekunder,og start så igen,hvis den stadig er der,skal den selvfølgelig udlæses på værksted

  • #2   30. sep 2020 Der er vand og olie på . Lampen tænder når bilen bliver presset lidt . Og går ud igen

  • #3   1. okt 2020 Find en ordentlig tester, da limp mode med garanti smider fejlkoder.

  • #4   1. okt 2020 prøv med en anden tester, og se om den kan vise en evt fejl.

    jeg havde en bil på et tidspunkt, der gjorde lidt det samme
    der lyste motor lampen også når man gav fuldgas længer tid, dog slukkede lampen hurtig efter man slap gassen.
    det var Lambdasonden, der ikke målte rigtig, og gav ECU forkert signal
    skal lige siges min bil fortsatte med og køre uden ændringer når lampen lyste.

    efter skift af Lambdasonden, var mit problem løst

    men uden en ordentlig tester til at fortælle hvad fejlen er
    så gætter man kun


Kommentér på:
BMW x1 lyser i motorlampe

Annonce