{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

Centrallås Opel Corsa C {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg har lige købt Corsa C, som virkelig skrabet for div udstyr..
Jeg vil gerne have centrallås i, har været ude ved ophugger og pille centrallås ud af alle 5 dører fra en Corsa C.
Det virker, udtagen i førerdøren...
Hvad mangler jeg eller har jeg gjort noget forkert...??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Centrallås Opel Corsa C
  • #1   28. okt 2020 nu tjekket du vel at det virket inden du tog det ud af den skrot bil?. for det kan da været noget så simpel som en defekt sentrallås motor.

  • #2   28. okt 2020 Selvfølgelig.. Dvs at man ikke skal have computer på og aktiverer centrallås..?


  • #3   28. okt 2020 Måske som nogle japanere hvor førerdøren skal låses fysisk med nøglen ?

  • #4   28. okt 2020 Hvordan virker det nu? Altså hvordan virker førerdøren ikke? Og er det “kun” centrallås uden fjernbetjening?
    Min spark havde centrallås men uden fjernbetjening og den havde ingen motor i førerdøren, så det var kun når førerdøren blev låst/låst op at centrallås virkede, ikke fra passagerdøren.. jeg købte så et sæt med en modtager og to fjernbetjeninger og en centrallås motor som jeg monterede i førerdøren..


  • #5   30. okt 2020 Det er både med og uden fjernbetjening at føreredøren ikke funker..
    Tror at jeg skal have computer på for at aktiverer centrallås, syntes at mene at Jeg har læst det i et udlandsk forum


Kommentér på:
Centrallås Opel Corsa C

Annonce