{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Airbag resistor
  • #1   20. nov 2020 https://youtu.be/38E9ZqLTbIU

    Der kan du se hvad ledninger du skal bruge på den video ved enden af den.
    ang ledninger i sæde har oplevet de knækker lige hvor man vipper ryglænet frem og tilbage. Jeg plejer at løsne betrækket bag på ryglænet og så kan du se ledninger til airbag der og så kan du se om dine er knækket der også. vis ikke det er dit stik under sædet der har dårlig forbindels da det også er en svaghed.


  • #2   20. nov 2020 Syntes bare ikke man kan se på videoen hvilken af dem han bruger? Har nemlig set den

  • #3   20. nov 2020 Det er den gule og orange du skal bruge den på videoen men din er den gamle model.så på dit stik må det være den blå og orange som jeg husker det. og den grønne med gul streg på, den er til sele låsen du kan også følge den under sædet og se den går over til låsen. eller så er det en stel mere der sidder på selve airbag jern huset i sædet. men sæt den modstand mellem blå og orange ledning på han stikket. som er brun og blå på hun stikket.

  • #4   20. nov 2020 På min tidliger 307 der klippet jeg stikket af og loddet de ledninger sammen med krympe flex, da det kan gå til som også jeg skrev tidliger. Så det kan du også bare gøre vis det er for så kommer du ikke til at døje med det igen, og selvfølig tjek om ledningen er knækket der hvor de går op i ryglænet, så slipper du for at montere en modstand for fejlen er næsten altid en af de to ting.

Kommentér på:
Airbag resistor

Annonce