{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.074 visninger | Oprettet:

Tobias M
Tobias M
Følgere: 30 Emner: 14 Svar: 14

Indsprøjtnings fejl Suzuki Grand vitara 2007 {{forumTopicSubject}}

Har denne Suzuki Grand vitara fra 2007 og den melder fejl i indsprøjtning og mister træk når lampen lyser har prøvet at gøre meget ved det men intet hjælper skiftet boost sensor og gløderør og køre med diesel boost og renset partikelfilteret men intet lykkedes og for lidt tid siden begyndte bremse lampen og esp lampen også at lyse og esp knappen virker ikke så køre uden esp nogle ideer til alle de elektroniske fejl jeg oplever ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indsprøjtnings fejl Suzuki Grand vitara 2007
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #1   21. nov 2020 Det aller første man gør, er at få udlæst fejl med en tester...

• Tobias M
    Tobias M Tilmeldt:
    nov 2020

#2   21. nov 2020 Har jeg gjort men den viser intet andet end der er en indsprøjtningsfejl

• #3   21. nov 2020 Hvad tester brugte i for det skulle gerne lægge fejl på noget anden med alle de fejl. Lyder næsten til i har brugt en for dårlig obd scanner der kun læser motorfejle evt.

• Tobias M
    Tobias M Tilmeldt:
    nov 2020

#4   21. nov 2020 Tror jeg ikke ham der brugte scanneren har været motor tekniker i 20 år for vw og har udstyret i orden så tror ikke det er der fejlen ligger men det underligt den ikke giver mere specifikke svar men kan prøve at få ham til at smide scanneren på igen

• #5   22. nov 2020 Så må han jo også kunne svare dig på dit spørgsmål.

• Brian F
    Brian F Tilmeldt:
    dec 2020

Følger: 1 Svar: 1
    #6   16. dec 2020 Hej. Min meldte også kun fejl på indsprøjtning. Samme med ESP der ikke virker. Lampe der lyser. Til sidst tændte generator lampen. Det viste sig at det var generatoren der var færdig. Den lavede rod i computeren. Ny på og alle lamper slukkede igen

Kommentér på:
Indsprøjtnings fejl Suzuki Grand vitara 2007

Annonce