{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dørlås virker ikke
  • #1   28. nov 2020 er bilen ikke løbet tør for strøm siden du ikke kan låse den op? Har du ikke en nøgle der sidder i fjernbetjening du kan hive/tage ud. og låse op med

  • heinrich H
    heinrich H Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #2   28. nov 2020 Der er strøm på bilen og dørlås dur ikke til den nøgle det viste jeg ikke lige da jeg købte den så central lås virker ikke må vist bare sende den med Falck

  • #3   28. nov 2020 hvordan fik du motorhjelmen op

  • heinrich H
    heinrich H Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #4   28. nov 2020 Den er ikke åben og den løber ikke
    Tør for strøm på en tur på 5 min til en butik og den røde diode blinker stadigvæk så tror ikke det er batteri på bilen men ved det jo ikke men har i en løsning til at komme ind i bilen


  • #5   28. nov 2020 Hvor lang tid har du haft bilen? Har der aldrig været problemer?

  • #6   28. nov 2020 ..og du har selvfølgelig prøvet nøgle i den højre dør.. eller bagklap.. smiley

  • heinrich H
    heinrich H Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #7   28. nov 2020 ja der er ikke dørlås i de andre døre ej heller i bagklap på altea tror jeg da ikke syntes bare det er underligt at jeg kan låse den handle og så kan den ikke åbne igen

  • heinrich H
    heinrich H Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #8   28. nov 2020 Har haft den i 4 md nu ej nogle problemer

  • #9   28. nov 2020 ..muligvis ikke i den højre dør nej.. men bagklappen hvis du vipper grebet op sidder der måske en lås bagved.. det har der gjort i de par seat jeg har haft.. smiley

  • #10   29. nov 2020 Batteriet kan sagtens være faldet sammen, det er lige årstid for det nu smiley
    Men ellers må du bryde ind i bilen ved brug af en af de små luftpuder som man lige pumper op, og så få noget ind og trække i dørhåndtaget


  • #11   29. nov 2020 #10 læs hvad han skriver, han har skiftet batteri

  • #12   29. nov 2020 tror han mener han har skiftet batteriet i hans nøgle. Det sådan jeg læser det :). ang det med nøglen ikke dur til låsen, det tit fordi den aldrig bliver brugt og sætte sig fast. så fyld noget wd40 ind i låsen eller låse olie. og så forsøge at presse nøglen bladet ind og ud. og hver gang giv mere olie når det går nemt, så forsøge du at dreje nøglen og tit så går den løs igen. Det kan tage lidt tid at få den til at virke igen, har prøvet det mange gange at de låse sætter sig fast. når de ikke bliver brugt

  • heinrich H
    heinrich H Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #13   29. nov 2020 Hej jeg prøver at se i bagklap i dag og ja det var batteri i nøgle ikke på bilen. Og dørlås kan jeg tage ud som den kun er puttet ind men jeg prøver tak for alle svar

  • heinrich H
    heinrich H Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #14   2. dec 2020 Ok Falck kom ind i bilen og den kunne starte. Var hos seat det er nøgle print der var ødelagt

  • #15   5. dec 2020 Hej
    Køb ny servomotor til døren og skift . Done
    Mvh Kp


  • #16   5. dec 2020 godt du fandt ud af det med bilen smiley

    Karsten P
    har altid undret mig om du var et menneske i kød og blod, eller bare en eller anden kinesisk skraldespande maskine som bare er sat til at skrive virkelige underlige kommentar på nettet..

    God jul der ude


  • #17   5. dec 2020
    Hej
    Den der kun tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt han har faktisk fattet begge dele lige dårligt!“
    Piet Hein.


Kommentér på:
Dørlås virker ikke

Annonce