{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.326 visninger | Oprettet:

Karsten S
Karsten S
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 11

Varme i Suzuki SX4 {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har en Suzuki SX4 fra 2007. Er der en der kan hjælpe mig???
Når jeg kører og bilen er varm kommer der kun halv lunken luft ud af venstre friskluft dyse!!! Luften i midt og højre luftdyser er varme som de skal!! Når man kigger hvor spjældene bliver justeret ser det ud til virke som det skal. Min tanke er at der er gået en spjæld løs til venstre side, men vil høre om andre har oplevet noget lignede inden jeg begynder at skille varme apparatet ad??
Håber der er en der kan hjælpe...

Mvh. Karsten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Varme i Suzuki SX4
  • #1   30. nov 2020 Ved at der har været problemer med at varmelegemerne i de ældre suzuki stopper til. Hvis man er heldig kan det renses ved at lade noget citronsyre cirkulere i legmet. Hvis det ikke hjælper skal det skiftes

• #2   5. dec 2020 Hej
    Defekte stangforbindelser. Kig og reparer.
    Done
    Mvh Kp

• Karsten S
    Karsten S Tilmeldt:
    sep 2011

#3   4. feb 2021 Tak for svar.
    Varmelegemet var tilstoppet, så det blev skyllet igennem med citronsyre og nu virker det igen.
    Mvh. Karsten

• #4   19. nov 2023 Ved godt det er en gammel tråd.men hvordan fik du skyllet det igennem

• Karsten S
    Karsten S Tilmeldt:
    sep 2011

#5   19. nov 2023 Hej Thomas. Jeg tog slangerne af varme legemet, brugte ca. 2x 3m 3/4 vandslange og en pumpe til boremaskinen. Lavede en ca 5% citronsyre blanding i en spand. Så blev det pumpet rundt i en times tid med skift af retninger 4-5 gange..
    Mvh. Karsten

• #6   13. jan 2024 Karsten er der kun to slanger som man skal koble på .og ved du om der er en til hver side .min ven som har den sx4 har fået et værksted til at skylle det igennem med noget andet som skulle være godt jeg ved ikke hvad men det hjalp ikke .men hvorfor kan den varme i den ene side og ikke den anden

Kommentér på:
Varme i Suzuki SX4

Annonce