{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Duggede ruder?...
  • GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 261 Svar: 1.649
    #1   9. mar 2007 Hvis der er duggede ruder gør jeg da...

• #2   9. mar 2007 er det når du kommer ud om morgen..?? for så er der fugt i bilen og så luft rigtig godt ud i den... lad evt. et vindu så lidt åben det hjælper... det skyldes måske fugt under bundmåtten da jeg havde min ude og vaske og den var helt tør har der ikke været noget siden..

• #3   9. mar 2007 duggede ruder, er da meget alm her om vinteren, hvor det hele er så fugtig...

Men hvis det er helt vild slem, så se lige efter at den ikke er plask våd i bunden, for hvis nu den er utæt, og der er meget vand i bunden, så kan det ikke lade sig gøre at holde duggen væk...

• #4   9. mar 2007 du tænder din A/C smiley hehe det affugter..

• GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

#5   9. mar 2007 Bundprop? Hvor skal de sidde henne? smiley

Har taget bunden ud af bagagerummet, men da det jo kun er en plade som heller ikk slutter 100% tæt i kanterne kan det vel ikk være det...

Gummilister i samlige døre er iorden.

Kører alrig i den om morgenen, men når jeg kommer fra arbejde og skal bruge den er det der som regel. Men hvis der har stået sol hele dagen er der intet, kun med det her dårlige vejr... Men bilen ved sien af ser ikk så ugget ud.

• #6   9. mar 2007 Lad den stå med døre og bagklap åben i solen i et par timer så den kan blive luftet ordentligt igennem!! Er sandsynligvis bare det den trænger til...

• #7   9. mar 2007 Det er også et problem i min bil. Men det er sku heller ikke nemt at lufte ud det regner jo altid*S*

• GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

#8   10. mar 2007 Vil lufte den ud en dag... Polere alle vinduer indv. det burde vel hjælpe... Og lige kigge efter de propper smiley

Kommentér på:
Duggede ruder?...

Annonce