{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.062 visninger | Oprettet:

Venstre fordør og bagdør vil ikke åbne!? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Aner intet om dette;

Min venstre bagdør vil ikke åbne udefra og har børnesikring på indenvendig så der kan den heller ikke åbnes fra (kan detsuden heller ikke få slået børnesikring fra igen)
Ligeledes vil venstre fordør heller ikke åbnes udefra.
bilens resterende døre virker fint med c.lås.

Bilen er en Passat 3c et eller andet fra 06. St. car trendline.

Bagdøren har ikke virket i et år.
Fordøren kom for nogle dage siden da jeg hev i håndtaget selvom bilen var lås, kom lige lidt for hurtigt....

Hvad fanden gør jeg. det er pisse irriterende at man skla ind og åbne indefra..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Venstre fordør og bagdør vil ikke åbne!?
  • Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

Emner: 24 Svar: 1.311
    #1   11. dec 2020 det er et kendt problem , kig på youtube , der er mange videoer om hvad der kan gå galt

• #3   11. dec 2020 Hej tak for svar. Jeg ringede til en mekaniker der sagde det er nok dørlåsen. ringede til en anden for at browse lidt priser og da jeg forklarede ham det sagde han .. øøøøh jeg skal have den skilt ad, ellers kan du ikke vide om det er det der er problemet prisen for lås inkl løn var 2600 koster det virkelig det? og kan man gøre det selv uden at have styr på det

• #4   11. dec 2020 #2 Opels dørlåse i bagdøre har tit samme skavank som VW.

men ja, dørlås gå tit i stykker i VW.
    har skifte mange af dem,

• #5   11. dec 2020 Lyder meget som ny dørlås for og bag. Og kan bagdør ikke åbnes (man kan i nogen tilfælde være heldig at få låst den op, ved at banke hårdt på døren udvendig omkring håndtaget med hånde, imens man trykker på fjernbetjeningen. Nogen gange tager det 5 min andre må man opgive efter en halv time), skal dørbeklædning af imens døren el lukket = vold så måske også en ny dørbeklædning samt ridser på beklædning i kabine rundt om døren smiley sådan en 3c er bare et stort penge slugende monster, held og lykke.

• #6   14. dec 2020 Ascar; ja det er det fanme!
    Det er en lækker bil men kæft den koster i ALT!
    Jeg bliver da sindsyg af at skulle kravle ind af den anden dør og åbne døren... jeg tør sku ikke banke på døren smiley

• #7   14. dec 2020 Det er smag og behag smiley jeg forbinder ikke en bil der er kendt for at fejle alt, og ruste som en sindsyg, med en lækker bil smiley
    Du skal bare slå hårdt med hånden, hvis det giver buler har du slået hårdt nok smiley men du skal nok ikke gøre det før du står med den nye dørlås i hånden og er klar til at skifte den.

Kommentér på:
Venstre fordør og bagdør vil ikke åbne!?

Annonce