{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med pærer Hyundai
  • Kurt  L
    Kurt L Tilmeldt:
    nov 2003

Svar: 21
    #1   5. jan 2021 osram night breaker giver et rigtig godt lys.

• #2   5. jan 2021 Den Osram får god kritik, Philips har også nogen.

• #3   5. jan 2021 Phillips Xtreme Vision GT200 er den kraftigste (lovlige) H7 pære på markedet lige nu.

• #4   5. jan 2021 Sidder der ikke linser i lygterne på sådan en bil? Smid led pærer i, du blænder ikke modkørende når der er de-linser

• Claus  R
    Claus R Tilmeldt:
    aug 2020

Følger: 11 Emner: 2 Svar: 286
    #5   6. jan 2021 #4
    Så længe det er ulovligt er det jo godt smiley , det kunne være at trådstarter hellere ville have nogle lovlige pærer ?

Og ja - Osram eller Phillips er mærkerne at gå efter .

• #6   6. jan 2021 men ingen af de nævnte pærer holder ret lang tid, hverken Osram eller Philips. Jo kraftigere de lyser, jo kortere tid holder de.

• Claus  R
    Claus R Tilmeldt:
    aug 2020

#7   6. jan 2021 #6
    Korrekt .

• #8   6. jan 2021 Jeg kører med Osram night breaker H4, de holder ca. 1 år i min Opel Vivaro, men min datter kører Citroen C1 og der holder de min 2 år.
    Men fantastisk lys, de er alle pengene værd.

• #9   6. jan 2021 #5
    De bedste pærer jeg har haft i halogen er klart ge megalight ultra.

Så at sige det kun er de to mærker er ret snæversynet

• #10   6. jan 2021 Har pt. Philips X-Tremevision i begge biler. (både H7 og H1)
    Den ene H7 er nu sprunget i min vogn, så skal på udkig igen efter pærer.

Så jeg har købt H7 Philips WhiteVision Ultra (ny model) som skal isættes nu og til backup senere, da jeg også har bestilt nogle LED fra ledtilbilen.com (og han lover de ikke blænder, men det kan han jo ikke garantere, tænker jeg).

238 kr for Halogen
    720 kr for LED

(P90S LED)

• Claus  R
    Claus R Tilmeldt:
    aug 2020

#11   6. jan 2021 Jeg gider ikke ofre 720 kr på nogle pærer der skal skiftes ud når bilen skal til syn , og det er jo ikke alle der kender en synsmand der godkender bilen selvom den tydeligvis er monteret med uoriginale og ulovlige dele ? smiley

Jeg holder mig til det der er lovligt og godkendt , og GE er sikkert udemærket, men det er svært at anbefale et mærke jeg ingen erfaring har med ?

• #12   6. jan 2021 jeg har lige sat Philips LED pærer i konens peugeot 208. hold nu kæft en forskel

• #13   6. jan 2021 Hvis der er linser i bilen og låget bagved kan lukkes uden at man kan se pæren.. Så tjekker en synsmand hellere ikke om der sidder led pære i ved at åbne låget.. Jeg ville montere led pærer.. Jeg fik min synet med led pære i fjernlys og nærlys skiftet jeg til normal halogen fordi jeg havde parabol lygter dengang.. Han så godt jeg havde led i fjernlys men jeg havde en god diskussion med ham, ja det er ulovligt men om jeg så havde halogen i og tændt fjernlyset ville det blænde lige meget hvad om der sidder led eller halogen i.. Men jeg fik bilen synet alligevel.. smiley

• #14   6. jan 2021 #11
    Jeg tror heller ikke jeg kender en synsmand der gør sådan noget.
    Men så bruger jeg den time eller halvanden inden jeg kører til syn, og igen efter syn. Det kan jeg lige holde til hvert andet år.

At du i alle dine bil-år kun har kørt lovligt, med lovlige ting osv., det skal du da have en liille hånd for - det må jeg indrømme, det er der ikke mange der kan prale af.............

smiley

Kommentér på:
Erfaringer med pærer Hyundai

Annonce